انصراف یکی از اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در خوزستان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان گفت: یک نفر از اعضا انصراف خود را از حضور در این هیات اعلام کرده اما مجمع نمایندگان هنوز تصمیم نهایی را در این باره اتخاذ نکرده است.

جلیل مختار اظهار کرد: مجمع نمایندگان خوزستان با رای گیری، سه نفر از نماینده ها را به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات شهر و روستا معرفی کرده است که شامل هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک، عبدالله ثامری نماینده خرمشهر و من به عنوان نماینده آبادان می شود.
وی با بیان اینکه این هیات بر اساس تقویم انتخاباتی عمل خواهد کرد افزود: اعضای هیات معرفی شدند اما هنوز تشکیل جلسه نداده اند.
به گفته وی، هیات نظارت در استان در نخستین گام، اعضای هیات نظارت را در شهرستان ها و حوزه های مختلف تایید و معرفی خواهد کرد.
مختار اظهار کرد: ثامری نماینده خرمشهر در ابتدا برای حضور در هیات نظارت بر انتخابات اعلام آمادگی کرده بود اما بعد از رای گیری مجمع نمایندگان، انصراف خود را از حضور در این هیات اعلام کرده است.
وی گفت: مجمع نمایندگان به حضور ثامری اصرار دارند و هنوز تصمیم نهایی برای اعلام انصراف وی و یا انتخاب جایگزین اتخاذ نکرده اند.
عبدالله ثامری نماینده خرمشهر نیز در گفت وگو با ایرنا در این باره اظهار کرد: انصراف خود را از حضور در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا اعلام کرده ام و قرار است جایگزین تعیین شود.
وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان خوزستان هنوز این انصراف را نپذیرفته است افزود: با وجود مشغله کاری همچنین مشکلات و عقب ماندگی طرح های حوزه انتخابیه ام (خرمشهر) نمی توانم در این هیات حضور داشته باشم.
بر اساس این گزارش، در اخباری که اخیرا منتشر شده، جلیل مختار نماینده آبادان (مستقل)، عبدالله ثامری (اصولگرا) نماینده خرمشهر و هدایت الله خادمی (مستقل) نماینده ایذه و باغملک به عنوان سه عضو هیات نظارت بر انتخابات شهر و روستا در خوزستان معرفی شده بودند.
انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ در کشور برگزار خواهد شد.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۷۶ شهر و ۲ هزار و ۲۵۰ روستای خوزستان برگزار می شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.