پس از گذشت ۱۴ هفته از لیگ برتر به استقلال خوزستان بودجه تزریق می شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: استاندار خوزستان گفت: باتوجه به رایزنی های صورت گرفته به منظور رفع مشکلات کنونی باشگاه استقلال خوزستان قرار است ۱۰ میلیارد تومان به این از سوی بانک ملی تزریق شود.

غلامرضا شریعتی چهارشنبه در دیدار با اعضای تیم استقلال خوزستان اظهار کرد: تیم استقلال خوزستان اگرچه سختی هاتی زیادی را در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر پشت سرگذاشت اما در زمان حاضر در مسیر خوبی قرار گرفته و خرسندیم که با پیگیری های انجام شده قرارداد اسپانسری گروه‌ ملی نیز به امضا رسیده است و این تیم یک متولی پیدا کرده است.
وی افزود: جلسات متعددی را با مدیرعامل بانک ملی داشته ایم و در نهایت قرار است گروه‌ ملی به زودی به بانک ملی واگذار شود و در این صورت تیم استقلال خوزستان نیز وضعیت بهتری را پیدا خواهد کرد.
استاندار خوزستان ادامه داد: اگرچه بانک ملی در این مسیر مشکلات خاص خود را دارد اما این وعده را به آن ها داده ایم که در این مسیر از هیچ تلاشی برای حمایت آن ها دریغ نکنیم.
وی بیان کرد: همچنین روز سه شنبه نیز با وزیراقتصاد پیرامون مسائل مختلفی از جمله مشکل واگذاری گروه ملی صحبت کردیم که وی نیزبه ما اعلام کرد که در صورتی که کسی در مزایده گروه ملی شرکت نکند، بانک ملی باید آن را به صورت کامل به تملک خود درآورد.
شریعتی اظهار کرد: امید است که با رفع بخشی از مشکلات تیم بازیکنان درادامه رقابت ها با انگیزه بیشتری کار کنند و جایگاه خود را در این مسابقات ارتقا دهند.
وی بیان کرد: انتظار می رود تیم استقلال خوزستان در رقابت های جام باشگاه های آسیا نیز بتواند حضوری پر رنگ داشته و برای این استان و کشور افتخار آفرین باشد.
تیم استقلال خوزستان در ماه های اخیر باوجود گذشت ۱۴ هفته از رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور همچنان با مشکلات مالی مواجه بوده اما قرار است با تعیین تکلیف شدن مالکیت شرکت گروه ملی و تملک آن توسط بانک ملی مشکلات این تیم به حداقل برسد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.