مشاور استاندار: باید به نماینگان خوزستان حق داد

عصر جنوب: دکتر قمشی مشاور امور آب استاندار خوزستان در گفتگو با شوشان در رابطه با نامه محرمانه و مصوبه اخیر دولت برای انتقال آب کارون گفت : طرح تونل کوهرنگ ۳ و انتقال آب بهشت آباد به حوزه زاینده رود با مصوباب شورای عالی آب در تضاد است. همچنین این مصوبه با وعده های رییس جمهور به مردم خوزستان منافات دارد و از دولت بسیار عجیب است که چنین مصوبه ای را در قالب یک نامه محرمانه داشته باشد.

به گزارش شوشان ، دکتر قمشی در پاسخ به سوال شوشان مبنی بر مواضع اخیر استاندار خوزستان در رابطه با انتقال آب و تاکید بر اینکه این دولت هیچ مصوبه ای برای انتقال آب نداشته است ، گفت : بی شک استاندار خوزستان نیز از این مصوبه اخیر دولت اطلاع نداشته است و اگر اطلاع داشت حتما با بنده که مشاور ایشان در امور آب و محیط زیست هستم در جریان می گذاشت تا قبل از انتشار نامه محرمانه ، موضع گیری می کردیم. این مصوبه تقریبا مربوط به یک ماه پیش است.

وی افزود: قطعا استاندار خوزستان به عنوان نماینده دولت در استان ، موضع گیری خواهند کرد و به این مصوبه واکنش نشان خواهد داد. باید پیگیری های لازم از سوی استانداری ، نمایندگان و دیگر مسئولین استان شود تا این مصوبه لغو و یا اصلاح شود چرا که مردم خوزستان از رییس جمهور انتظار ندارند که چنین مصوبه را به اجرا در آورد.

مشاور امور آب استاندار خوزستان افزود: جلسه ای با فوریت در استانداری خوزستان تشکیل می شود و موضع نماینده دولت در استان مشخص خواهد شد. باید به نمایندگان حق داد که به تصمیم دولت معترض شوند. استاندار خوزستان نیز قطعا تلاش خواهد کرد که این مصوبه لغو و یا اصلاح شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.