ویزای تقلبی در خوزستان

عصر جنوب:  فرمانده انتظامی دشت آزادگان در استان خوزستان گفت:با هوشیاری ماموران انتظامی مستقر در پایانه مرزی چذابه تعدادی روادید تقلبی زائران کربلا کشف شد.

سرهنگ حامد غریبی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در محل پایانه مرزی چذابه افزود: طبق بررسی به عمل آمده این روادید های تقلبی از تهران صادر شده بود که توقیف شدند.
وی همچنین با تاکید بر رعایت نکات امنینی و پارک خودرو در توقفگاه های مشخص شده از زائران اربعین خواست از پارک خودرو در محوطه هایی که تابلوی هشدار خطر مین در آنها نصب می باشد اکیدا خودداری کنند.
فرمانده انتظامی دشت آزادگان با وجود نصب تابلوی خطر انفجار مین و ارائه هشدار لازم به زائران کربلا همچنان عده ای اقدام به پارک خودرو در این محوطه ها نموده اند.
سرهنگ غریبی همچنین بیان داشت: با تدابیر اتخاذ شده امنیت لازم در گذرگاه مرزی چذابه تامین شده و هیچ گونه مشکل امنینی در منطقه وجود ندارد و تردد زائران به صورت روان و بدون مشکل در این گذرگاه در حال انجام است.
وی افزود: از آنجا که پیش بینی می شود در روزهای منتهی به اربعین حسینی حرکت زائران به سمت کربلای معلا شتاب بیشتری بگیرد لذا پیش بینی لازم از سوی نیروی انتظامی برای شتاب بخشیدن به خروج زائران اتخاذ شده است.
گذرگاه مرزی چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز قرار داد.
هم اکنون ۱۷۰موکب مردمی در اطراف پایانه مرزی چذابه در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.
پیش بینی شده در ایام اربعین حسینی ۵۰۰هزار زائر از مرز چذابه به شهرهای مقدس نجف اشرف و کربلای معلا سفر کنند.
تاکنون ۲۵۸هزار زائر اربعین حسینی از مرز رسمی و بین المللی چذابه رهسپار شهرهای مقدس عراق شده اند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.