استاندار خوزستان عنوان کرد: پرداخت ارزش افزوده شهرداری‌های خوزستان به طلبکاران

عصر جنوب – asrejonoob.ir: استاندار خوزستان گفت: چنانچه شهرداری‌ها در پرداخت‌های خود کوتاهی کنند استانداری مالیات بر ارزش افزوده را به جای پرداخت به آنها به شرکت‌ها طلبکار از شهرداری‌ها پرداخت می کند.
غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی خطاب به نماینده بانک سینا در خصوص مخالفت مدیریت بانک سینا در دادن تسهیلات به طرح‌هایی که در محل مورد نظر بانک اجرا نمی‌شوند، اظهار کرد: طرح‌ها مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی است و هر مدیری در استان کار می‌کند باید خدمات ارائه دهد در غیر این صورت از استان برود.

وی با اشاره به درخواست بانک رفاه کارگران به عنوان بانک عامل برای دادن تسهیلات به شرکت فارسیت اهواز تصریح کرد: ما به مدیریت‌های سابق و آنچه در شرکت فارسیت اتفاق افتاده کاری نداریم آنچه اکنون برای ما مهم است کارایی بودن و شرایط کارخانه است که در صورت حمایت و تزریق تسهیلات می‌تواند به فعالیت خود با تولید بالا ادامه دهد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: شرکت فارسیت اهواز نیاز به یک شوک دارد تا چرخ فعالیت تولیدی آن به حرکت در آید.

شریعتی از شهرداری‌ها، شرکت‌های آب و فاضلاب و برخی دستگاه‌های مرتبط که متقاضی خرید محصولات شرکت فارسیت اهواز هستند درخواست کرد؛ با خرید لوله‌های پلی اتیلن از شرکت فارسیت اهواز حمایت کنند.

وی خطاب به شهرداری‌هایی که مطالبات خود را به برخی شرکت‌ها پرداخت نکرده‌اند، تاکید کرد: چنانچه شهرداری‌ها در پرداخت‌های خود کوتاهی کنند استانداری مالیات بر ارزش افزوده را به جای پرداخت به آنها به شرکت‌های طلبکار از شهرداری‌ها پرداخت می‌کند.

شریعتی از بانک ملت به عنوان بانک عامل شرکت کار مهرپیشه جنوب درخواست کرد: وام مشارکتی این شرکت را تبدیل به اقساط کرده و از شکایت خود مبنی بر تاخیر در پرداخت اقساط شرکت مذکور صرف نظر کند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.