شریعتی: خدمات رسانی به زائران همراه با نظافت، سلامت و بهداشت باشد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: استاندار خوزستان گفت:نظارت بهداشتی بر مواکب خدمات رسان به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه به عنوان یکی از خروجی های اصلی زائران باید در اولویت کاری قرار گیرد.

غلامرضا شریعتی عصر جمعه در جریان بازدید از روند کاری در مرز شلمچه افزود: پیمانکار برای تعریض جاده شلمچه قول مساعد داده و در وقت مقرر کار را تحویل می دهد.
وی روند کاری در مرز شلمچه را خوب توصیف کرد و گفت: تجهیزات گیت های گذرنامه پایانه مرزی فردا (شنبه) به صورت آزمایشی راه اندازی می شود و تردد مسافران از این گیت ها از سر گرفته خواهد شد.
شریعتی با بیان اینکه توقفگاه خودرو در مرز شلمچه ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده به بهره برداری می رسد گفت: در حال حاضر مواکب در مرز شلمچه مستقر شده اند و برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی برنامه ریزی شده است.
استاندار خوزستان اظهار داشت: امسال مرز شلمچه برای تردد اتباع خارجی آماده شده و عبور این اتباع بدون دغدغه انجام می شود.
شریعتی با اشاره به محوطه سازی پایانه مرزی گفت: برای سرعت بخشیدن به روند کار محوطه سازی پایانه مرزی تاکید فراوان شده و به زودی به بهره برداری می رسد.
وی از زحمات فرماندار ویژه خرمشهر و دست اندرکاران دستگاههای اجرایی تقدیر کرد و گفت: فرماندار ویژه خرمشهر و مسئولان دستگاههای اجرایی همه زیرساخت ها را برای عبور زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه آماده کرده اند.
نماینده عالی دولت در خوزستان ابراز امیدواری کرد خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی همراه با نظافت، سلامت و بهداشت و درمان باشد.
به گزارش ایرنا استاندار خوزستان به همراه هیات همراه، روز جمعه از روند کاری مواکب و زیرساخت های مرز شلمچه در ۱۶کیلومتری غربی خرمشهر دیدن کرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.