استقرار تیم‌های خنثی‌سازی در پایانه مرزی چذابه و شلمچه

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به دلیل ازدحام در مرزها به مدت ۱۵ روز فعالیت پایانه‌های تجاری مرزهای شلمچه و چذابه در ایام پیاده‌روی اربعین تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا اسحاقی عصر امروز در جلسه ستاد اربعین اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای تامین امنیت زوار در مسیرها و مرزها اندیشیده شده است.

وی در ادامه افزود: در کمیته امنیت انتظامی تصمیمات و اقدامات خوبی برای رفاه حال زائران حسینی در حرکت بزرگ پیاده‌روی اربعین اتخاذ شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امنیت انتظامی جلوگیری از هرگونه اشاعه شایعاتی در خصوص عبور بدون گذرنامه و یا کارت ملی است که بعضا باعث مشکلاتی برای برخی از جامعه به دلیل مراجعه به مرزها می‌شود.

اسحاقی تصریح کرد: استقرار گیت‌های تشخیص هویت اضطراری در دو مرز شلمچه و چذابه یکی از مهم‌ترین اقدامات و تصمیماتی است که گرفته شده و همچنین کنترل و جداسازی مسیر ورود و خروج اتباع خارجی در مرز شلمچه که به عنوان تنها مرز مجاز برای عبور زوار خارجی در نظر گرفته شده از جمله تصمیمات خوبی است که در کمیته امنیت انتظامی استان ویژه اربعین حسینی گرفته شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان همچنین در ادامه از استقرار تیم‌های خنثی‌سازی در پایانه چذابه و شلمچه خبر داد و اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تامین امنیت در جلوی درب کنسولگری و دفا‌تر صدور روادید و همچنین کنترل فنی اتوبوس‌های حامل زائران اندیشیده شده است.

اسحاقی افزود: تاکید ما بر سهولت تردد در عین دقت در کنترل و تامین حداکثری امنیت زائران است و در این خصوص برنامه‌ریزی شده در مسیر حرکت زوار در مرزها ایست‌های بازرسی اسقرار یابند.

وی ادامه داد: بحث امنیت خودروها در پارکینگ‌های در نظر گرفته شده نیز از جمله برنامه‌های کمیته امنیت انتظامی است که برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.