تساوی استقلال و پرسپولیس در روز پرحاشیه غدیر + حواشی

عصر جنوب – asrejonoob.ir: دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس از هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور، با نتیجه تساوی به پایان رسید.

استقلالی ها از ساعت ۱۶:۴۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم پرسپولیس بودند.

این بازی با هیجان بسیار و در حضور هواداران دو تیم آغاز شد؛ در نیمه نخست هر دو تیم حملاتی روی دروازه های یکدیگر داشتند تا این که رحیم زهیوی در دقیقه ۳۵ از پشت محوطه جریمه، روی یک ضربه کاشته به زیبایی تمام، توپ را وارد دروازه بیرانوند کرد.

در پایان نیمه اول استقلالی ها با پیروزی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس، موقعیت های بسیاری روی دروازهای یکدیگر ایجاد کردند. در دقیقه ۵۷ نیز داور یک ضربه پنالتی به سود شاگردان برانکو اعلام کرد که حسین ماهینی این ضربه را به بیرون زد.

این پایان کار نبود و پرسپولیسی ها در دقیقه ۸۳ توسط فرشاد احمدزاده به گل تساوی دست پیدا کردند.

این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

استقلال خوزستان با این نتیجه، با ۱۱ امتیاز موقتا به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس از هفته نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر در حالی برگزار شد که بیش از ۹۰درصد سکوهای ورزشگاه مملو از تماشاگر بود .
*اگرچه بازی های حساس لیگ تماشاگران خاص خود را دارد اما پیش از این در دیدارهای حساس استقلال خوزستان شاهد حضور کمتر تماشاگران در ورزشگاه بوده ایم .
*پیش از بازی دو تیم در یک حرکت انسان دوستانه آرزوی مرتضی کودک سرطانی خوزستانی که گلزدن به پرسپولیس را بزرگترین آرزوی خود می دانست ، با همکاری موسسه پنجمین شهر قشنگ و هیات فوتبال استان برآورده شد.
*حضور پرشور تماشاگران تا دقایقی پس از بازی نیز یکی دیگر از حاشیه های این بازی بود چرا که تا دقایق میانی نیمه نخست همچنان شاهد ورود تماشاگران به ورزشگاه بودیم.
*تیم استقلال خوزستان از ابتدای نیمه نخست نسبت به پرسپولیس موقعیت های بیشتری داشت و موفق شد در دقیقه ۳۵ بازی نخستین گل خود را توسط رحیم ضهیوی به ثمر برساند.
*اما پس از گل این تیم در خلاف حاشیه های زیبای پیش از بازی ، پس از گل استقلال خوزستان برخی از هوادران پرسپولیس با پرتاب اشیایی به سمت آبی پوشان چهره زشت فوتبال را بازهم به نمایش گذاشتند.
*در دقایق پایانی بازی جو سکوهای ورزشگاه متشنج شد و دخالت نیروی انتظامی با این درگیری ها پایان داد.

photo_2016-10-14_21-53-46
*حدود ۵۰۰ تماشاگر پرپسولیسی به دلیل درگیری شدید در سکوهای همجوار با تماشاگران استقلالی ناچار شدند به خارج از ورزشگاه بروند.
*یکی از هواداران کم سن و سال استقلال خوزستان به شدت از ناحیه بینی مصدوم شد.
*درگیری هواداران دو تیم تا پایان بازی ادامه داشت.
*هواداران استقلال خوزستان در این دیدار بارها به تصمیمات داوری اعتراض داشتند و با سر دادن شعار علیه داور اعتراض خود را نشان دادند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.