اختصاص ۷۸۰ مرکز برای صدور ویزا در خوزستان/ مواظب کلاه برداران باشید

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیرکل حج و زیارت خوزستان از اختصاص ۷۸۰ مرکز برای صدور ویزا در این استان خبر داد و گفت: از طریق ثبت نام در سامانه سماح هر زائر ۲۰۰ میلیون تومان بیمه خواهد شد.

ناصر حویزاوی عصر امروز در جلسه اربعین استان خوزستان اظهار کرد: یکی از بحث‌های مهم که بیشترین دغدغه مردم است بحث تامین ویزای قانونی است.

وی گفت: سازمان حج و زیارت تمام هماهنگی‌ها و پیگیری مورد نیاز برای تسهیل در دریافت ویزا توسط زائران اربعین حسینی انجام داده است.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان با اشاره به افزایش سوء استفاده‌ها در خصوص صدور ویزا و فعال شدن کلاهبرداران در این زمینه خاطرنشان کرد: در مرزها به شدت موضوع ویزای جعلی بررسی و کنترل می‌شود و با دارندگان این ویزا برخورد قاطع خواهد شد.

حویزاوی افزود: برای سهولت صدور ویزا بیش از ۷۸۰ مرکز در سطح استان در نظر گرفته که ۷۰۰ شرکت خدمات پستی، ۶۰ دفتر حج و زیارت و ۲۰ دفتر منطقه آزاد اروند در این خصوص به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم یا ثبت نام در سامانه سماح از طریق پست ویزا را در اسرع وقت ممکن درب منازل خود دریافت خواهند کرد و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان با اشاره به حوادث احتمالی در مسیر سفر برای زائران گفت: از طریق ثبت نام در سامانه سماح هر زائر به میزان ۲۰۰ میلیون تومان بیمه خواهد شد.

حویزاوی از مردم خواست هر چه زودتر نسبت به ثبت نام در سامانه سماح و دریافت ویزای قانونی اقدام کنند و این موضوع را به روزهای نزدیک به اربعین موکول نکنند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.