افزایش ۱۵ درصدی تصادفات در خوزستان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: استاندار خوزستان با اشاره به افزایش آمار تصادف گفت: علت تصادفات با توجه به افزایش ۱۵ درصدی تصادفات در سطح استان در ۶ ماه اول سال ۹۵ باید بررسی کاملی در زمینه چگونگی تصادف، نوع ماشین و محل تصادف صورت گیرد و راه‌ کاری ارائه شود.

غلامرضا شریعتی امروز در جلسه شورای ترافیک خوزستان اظهار داشت: با توجه به افزایش ۱۵ درصدی تصادفات در سطح استان در ۶ ماه اول سال ۹۵ باید بررسی کاملی در زمینه چگونگی تصادف، نوع ماشین و محل تصادف صورت گیرد و راه‌ کاری ارائه شود.

وی با اشاره به کامل نشدن کمربندی اهواز گفت: برنامه جلوگیری از تصادفات را نباید به دلیل کامل نشدن کمربندی اهواز عقب انداخت، در قسمتی که کمربندی کامل است برای منع تردد ماشین‌آلات سنگین تمهیداتی در نظر گرفته شود و کار کارشناسی شده انجام گیرد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه ساخت سرعت گیر مانند مسکن است و مشکلی را حل نمی‌کند، افزود: کار را با تکنولوژی روز و با استفاده از دوربین‌های هوشمند، استراتژی‌های نوین و کنترل سرعت از طریق آموزش انجام شود.

وی با تصویب راه‌اندازی پارکینگ اختصاصی خودروهای جانبازان و معلولان عنوان کرد: با توجه به مشکلات زیادی که این عزیزان دارند باید فضایی مناسب سازی  برای آنان در نظر بگیریم.

شریعتی با اشاره به تخلفات پارک کردن در پارکینگ اختصاصی خودروهای جانبازان و معلولان گفت: خودروهای مختص معلولان باید پلاک خاص خود را داشته باشند.

وی با اعلام اینکه مرکز شهر اهواز مکان توریستی است، ادامه داد: در خیابان امام نباید خودرو تردد کند و برای حمل بار مغازه‌ها از ماشین‌های کوچک مکانیزه استفاده شود، همچنین مسیرهای مرکز شهر را به پیاده‌رو اختصاصدهید.

استاندار خوزستان با اشاره به تصادفاتی که قابل پیش‌بینی هستند، بیان کرد: نیروهای راهنمایی رانندگی باید در نقاط گوناگون حضور داشته باشند تا از احتمال رخ دادن حادثه جلوگیری کنند./ تسنیم

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.