بحرینی: ظرفیت شهرستان‌های خوزستان شناسایی و اولویت‌بندی می‌شود

عصر چموب-  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منطقه ای و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: با آمایش سرزمینی ظرفیت های هر شهرستان را شناسایی کرده و اولویت بندی لازم را انجام می دهیم.

سید علی بحرینی مقدم ظهر امروز پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه معاونت سیاسی و اجتماعی و همچنین معاونت سرمایه گذاری استانداری خوزستان، اظهار کرد: گوشه تمام معضلات به مسائل اقتصادی، بیکاری و جذب سرمایه گذاری وصل است.

وی افزود: خوزستان با وجود داشتن تمام پتانسیل ها و ظرفیت هایی که هر کدام برای توسعه کشور عالی است ولی در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری دچار مشکلاتی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منطقه ای و امور بین الملل استانداری خوزستان تصریح کرد: نفت، دسترسی به آب های آزاد، راه آهن و صنایع فولاد هر کدام یکی از شاخص های توسعه کشورها محسوب می شوند و همه در استان خوزستان وجود دارند.

بحرینی مقدم اضافه کرد: اشتغال و سرمایه گذاری تنها به یک سرمایه گذار بستگی ندارد بلکه مسائل فرهنگی، اجتماعی و منابع مالی همه در انجام یک سرمایه گذاری نقش دارند.

وی ادامه داد: داشتن شناخت از ظرفیت ها و پتانسیل های هر منطقه نیز برای انجام سرمایه گذاری در آن منطقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منطقه ای و امور بین الملل استانداری خوزستان بیان کرد: با آمایش سرزمینی ظرفیت های هر شهرستان را شناسایی و اولویت بندی لازم را نیز انجام می دهیم. در حوزه شهرستان ها به بحث خواهیم نشست و کارهای خوب گذشته را ادامه ولی در عین حال نیز از ظرفیت های پسابرجام هم بهره مند می شویم.

به گزارش مهر، در این مراسم «سید علی بحرینی مقدم» به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منطقه ای و امور بین الملل استانداری خوزستان معارفه و جانشین «مهرداد نیکو» شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.