نتایج نمایندگان خوزستان در هفته نهم لیگ دسته اول

عصر جنوب – asrejonoob.ir: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هفته نهم مسابقات لیگ دسته یک باشگاههای کشور در مقابل خیبر خرم آباد شکست خورد.

این مسابقه عصر جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار شد که در پایان این مسابقه خیبر خرم آباد با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود را شکست داد.
اولین گل تیم خیبر خرم آباد در دقیقه ۱۷ توسط حسین بهاروند و دومین گل نیز در دقیقه ۲۰ توسط یاسر درویشی به ثمر رسید .
نفت مسجد سلیمان در پایان هفته نهم این مسابقات با ۱۱ امتیاز در رتبه ۱۲ جدول مسابقات باقی ماند و خیبر خرم آباد نیز با این پیروزی هشت امتیازی شد و در مکان ۱۴ قرار گرفت.
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هفته دهم این مسابقات باید در بابل به مصاف خونه به خونه برود و خیبر خرم آباد نیز میزبان مس کرمان است.
این دیدار را امید سعیدفر به کمک سعید قاسمی و کاوه بهمنی قضاوت کردند.
استقلال اهواز هم که نتایج بسیار ضعیفی تا کنون در این مسابقات کسب کرده است در ساری تن به شکست ۳ بر صفر در مقابل نساجی مازندران داد تا با ۳ امتیاز در پایان هفته نهم همچنان در قعر جدول مسابقات قرار گیرد.

تیم استقلال اهواز مقابل نساجی قائم‌شهر باخت تا ششمین شکست خود در لیگ دسته یک را رقم بزند.

در هفته نهم لیگ دسته یک، تیم استقلال اهواز عصر امروز (جمعه) مقابل تیم نساجی قائمشهر به میدان رفت که قضاوت این دیدار برعهده حسین زیاری بود و هادی طوسی و پوریا زحمتی او را یاری می‌دادند.

در این دیدار رضا جبارنژاد، مصیب جمعه‌زاده، مصطفی کیانی، سامی بنی‌خالدی، پیمان کشاورز، پدرام اردلانی، حمدالله ابدام، حسین مالکی، محمد حق‌شناس، هادی دغاغله و احمد الجبوری در حالی برای استقلال اهواز به میدان رفتند که حمیدرضا فرزانه سرمربی این تیم از نشستن روی نیمکت محروم بود.

همچنین محمود فکری، سرمربی نساجی قائمشهر نیز محمدعلی نعمتی، کاظم حیات‎منش، مرتضی غلامعلی تبار، علی گودرزی، حسن نجفی، میثم کریمی، امین شجاعیان، محمد علی‎نژاد، احسان تاییدی، مجتبی رمضانی و محمد عباس‌زاده را به میدان فرستاد.

در این بازی تیم نساجی قائمشهر ۳ بر صفر استقلال اهواز را شکست داد که محمد عباس‌زاده در دقایق ۲۸ و ۹۰ و مجتبی رمضانی در دقیقه ۶۲ برای نساجی گلزنی کردند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.