بانوان استقلال خوزستان در غدیر میزبان ایلام می شوند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال استان از برگزاری دیدار تیم های فوتبال بانوان استقلال خوزستان و پالایش گاز ایلام از هفته دوم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه غدیر اهواز خبر داد.

فاطمه دغاغله در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: پیش از این قرار بود این بازی از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شود که به دلیل آماده نبودن این ورزشگاه، تصمیم بر این شد که بازی به ورزشگاه غدیر انتقال داده شود.

وی بیان کرد: جا دارد از آقای طالقانی، رییس هیات فوتبال استان و همچنین آقای طرفی، مسوول حراست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان که تمهیدات لازم را در این راستا اندیشیدند و همیشه حامی فوتبال بانوان استان بوده اند، قدردانی کنم. تمام شرایط لازم برای میزبانی این بازی در لیگ برتر فراهم است. همچنین تماشای این بازی برای عموم بانوان رایگان است.

نایب رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان گفت: از بانوان استان درخواست دارم باتوجه به این که خوزستان پس از سال ها صاحب یک نماینده در لیگ برتر کشور شده است، روز جمعه همه به ورزشگاه غدیر بیایند و با حمایت از استقلال خوزستان، شاهد پیروزی آن باشیم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.