مشاور روحانی بازهم به تردد خودروهای پلاک اروند در خوزستان ایراد گرفت/ ترکان: آن استاندار دیگر رفته است!/ کارهای او تخلف بود

ثعصر جنوب- اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در برنامه متن و حاشیه شبکه سوم سیما در خصوص خودروهای پلاک اروندی اظهار داشت:خودروهای لوکس در منطقه آزاد شماره‌گذاری می‌شود چرا به سرزمین اصلی می‌آید؟ نباید به سرزمین اصلی بیایند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی نباید اجازه بدهد گفت:یک استانداری در خوزستان داشتیم که چند وقت پیش عوض شد گفته بود من رفته‌ام شورای تأمین مصوبه گرفته‌ام که امنیت استان به این است که این ماشین‌ها در همه خوزستان تردد داشته باشند.

ترکان خاطرنشان ساخت:آیا این اظهارات و کارها به من مربوط است؟ تردد فقط در منطقه آزاد آزاد است

وی اضافه کرد:اگر یک استانداری اجازه داد که مرزهای منطقه آزاد را پلیس کنترل نکند و ماشین‌ها در خارج از منطقه تردد کنند باید او را مواخذه کرد.

دبیر شورای عالی هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تصریح کرد:من به همه کشور اعلام کردم تردد ماشینی که پلاک منطقه آزاد است به جغرافیای اصلی ممنوع است مگر آن محدوده‌ای که دولت مشخص کرده است.

وی ادامه داد:وقتی این مصوبه قانونی دولت توسط کسی شکسته شد آیا منطقه آزاد باید پاسخ دهد؟ یا آن‌کسی که تردد خودروهای منطقه آزاد را در کل استان آزادکرده است؟

ترکان گفت:همه کشور می‌دانستند که در خوزستان دارد این اتفاق می‌افتد و خلاف است ولی بااحتیاط و ملاحظه برخورد کردند شاید مثلاً یک فرصتی به خوزستان دادند من این مسائل را نمی‌دانم چون مسئولش نیستم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.