جای خالی تعطیلی سازمانهای غیردولتی در اطلاعیه‌های کاهش ساعت کاری/ مدیرکل کار: بخشنامه به صورت مکتوب ارسال شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: اطلاعیه‌های کاهش ساعات اداری اعلامی از سوی ستاد مدیریت بحران استانداری از نظر لحاظ نکردن کارخانجات ایراد دارد.

هوشمند صفائی اظهار کرد: در هفته گذشته با مدیرکل مدیریت بحران استانداری صحبت‌هایی داشتیم و مقرر شد در اطلاعیه‌های اعلام پایان ساعت کار، دقیقاً کارخانجات و واحدهای تولیدی – صنعتی و کشاورزی لحاظ شوند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی شامل تمام ادارات، نهادها و سازمان‌های دولتی است اما مراکز صنعتی و تولیدی در بخشنامه‌های تعطیلی کار مدیریت بحران استان دیده نمی‌شوند.

صفائی تصریح کرد: در پاسخ درخواست‌های ما به مدیریت بحران استانداری مبنی بر لحاظ کردن بخش خصوصی در این بخشنامه‌ها، مدیریت این ستاد خواستار ارسال نامه کتبی و اداری این درخواست از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به ستاد شد.

وی عنوان کرد: در هفته گذشته این نامه را ارسال کردیم و از مدیریت بحران استانداری خواستیم تا مراکز تولیدی، کشاورزی و صنعتی استان نیز در اطلاعیه‌های اعلام پایان ساعات اداری لحاظ شوند که البته مدیریت بحران نیز قول انجام این درخواست را داده است.

صفائی خاطرنشان کرد: اگر در اطلاعیه‌های اعلام پایان ساعات اداری مدیریت بحران، بخش خصوصی و کارخانجات نیز لحاظ شوند اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز می‌تواند بر حسن اجرای این اطلاعیه توسط واحدهای تولیدی و خصوصی استان نظارت کند و در این اطلاعیه‌‌ها دقیقاً باید کارخانجات و مراکز تولیدی صنعتی و کشاورزی درج شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.