بیش از ۵ هزار نفر معلم خوزستانی متقاضی انتقال هستند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: حدود ۵ هزار و ۳۵۵ معلم درخواست انتقال به دیگر شهرهای استان و استان های دیگر را دارند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، سیروس خدادادی یکی از شرط های مهم انتقال معلمان را موافقت مبدا و نیاز مصد دانست و افزود: نقل و انتقال کارکنان آموزش و پرورش در سال ۹۵ به صورت داخل و خارج استان انجام می شود وتا امروز حدود سه هزار و ۱۷۶ نفر متقاضی ، انتقال خود را در سامانه ثبت کرده اند.از این تعداد ، یک هزار و ۹۰۰ نفر زن و یک هزار و ۲۷۶ نفر مرد هستند.
خدادادی در ادامه گفت: مهلت ثبت نقل و انتقال داخل استان از تاریخ سوم خردادماه تا ۲۲ خردادماه  بود و مهلت انتقال خارج استان از دهم خردادماه آغاز شده و تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد.تاکنون ۲ هزار و ۱۵۹ نفر برای خارج از استان در سامانه ثبت نام کرده اند.
وی در مورد دیگر شرایط انتقال معلمان و اعلام نتایج اظهار کرد: شرایط متقاضیان انتقال عادی داشتن پنج سال سابقه و شرایط متقاضیان انتقال استثنایی داشتن سه سال سابقه کار است.همه امور مربوط به متقاضیان درون استان انجام شده و نتایج حداکثر تا ۱۳ تیرماه اعلام می شود.نتایج انتقال برون استانی اواخر تیرماه اعلام می شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان توضیح داد: شرط انتقال به خارج از استان موافقت اداره مبدا، موافقت کمیسیون نقل و انتقال اداره کل و همچنین نیاز استان مقصد است.
گفتنی است، ۶۳ هزار معلم در ۴۱ منطقه آموزشی استان خوزستان مشغول به تحصیل هستند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.