آمادگی فرهنگیان استان برای حضور فعال در راهپیمایی روز قدس

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان طی پیامی فرهنگیان و دیگر اقشار مردم را دعوت به حضور در راهپیمایی روز قدس کرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، در این پیام آمده است:« درایت و آینده نگری امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس در جهت اعلام حمایت جهان اسلام از آزادی قدس شریف، امروز عالم گیر شده است.ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین اکنون مختص به جهان اسلام نیست و آزادیخواهان و آزادگان جهان به ندای انقلاب اسلامی ایران پاسخ مثبت داده اند و در همه جای جهان پرچم حمایت از فلسطین و قدس شریف در اهتزاز است. »
در ادامه این پیام ضمن تاکید بر حضور و مشارکت فعال فرهنگیان در راهپیمایی روز قدس عنوان شده است: « فرهنگیان و مجموعه آموزش وپرورش استان خوزستان همانند گذشته ضمن اعلام انزجار از سیاست های غاصبانه ،  تجاوز گرانه و تروریسم دولتی رژیم اشغالگر صهیونیستی، آمادگی خود را جهت حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز قدس اعلام می نمایند. در پایان از همه اقشار و آحاد ملت ایران دعوت می شود که بار دیگر در لوای فرمایشات مقام معظم رهبری، در راهپیمایی روز قدس حضور یابند و همچنان ام القرای جهان اسلام باشند.»

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.