انجمن مشترک تجارت خوزستان ـ هلند تشکیل می شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رییس اتاق تعاون خوزستان از راه‌اندازی انجمن مشترک تجاری خوزستان ـ هلند خبر داد و گفت: این انجمن در همه زمینه‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و… از تعاونی‌ها و شرکت‌هایی که قصد همکاری دارند، عضو جذب می‌کنند.

مرتضی رخیصی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این انجمن پیروی انعقاد تفاهم نامه همکاری بازرگانی و اقتصادی با کشور هلند و پس از حضور این هیات هلندی در خوزستان تشکیل شده است که در ۳ محور سرمایه گذاری، مشارکت و استفاده از برندهای معروف هلندی فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: با تشکیل این انجمن در بحث سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار فرصت‌های مناسبی برای تعاونی‌های استان به وجود می‌آید تا به جذب سرمایه گذار بپردازند و در این زمینه موفق عمل کنند.

رخیصی تصریح کرد: بسیاری از شرکت‌های تعاونی استان در زمینه تکنولوژی و سرمایه ضعف دارند و به جهت اینکه بتوانند تکنولوژی خود را ارتقاء دهند و گردش مالی مناسبی داشته باشند، بحث مشارکت با شرکت‌های هلندی می‌تواند برای آن‌ها بسیار تاثیرگذار باشد.

وی در خصوص استفاده از برندهای هلندی اظهار کرد: به دلیل مشکلاتی که در سطح تجارت بین‌الملل داریم، می‌توانیم با بهره‌گیری از برندهای هلندی و با استفاده از بازارهایی که در اختیار دارند، به برندسازی و بازاریابی محصولات خود در زمینه‌های لبنی، گل و گیاه بپردازیم و در این زمینه به موفقیت دست یابیم.

رییس اتاق تعاون خوزستان خاطرنشان کرد: تشکیل این انجمن کمک شایانی به توسعه و پیشرفت شرکت‌های تعاونی خوزستان می‌کند و موجب می‌شود که در زمینه‌های مختلف شاهد توسعه آن‌ها باشیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.