زوج «جناب خان» و حمید فرخ‌نژاد در خندوانه!؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: به حال میهمانان زیادی به برنامه رامبد جوان رفته‌اند. میهمانانی که گاهی حتی حاشیه هم برای این برنامه درست کرده‌اند با این حال جای یک نفر در میان میهمانان این برنامه خالی است.
این روزها جناب خان، یکی از چهره‌های اصلی «خندوانه» است. شخصیتی که با تکه‌کلام‌ها و لهجه جنوبی‌اش، خصوصیات تمام و کمال جنوبی‌ها را دارد. از شوخ‌طبعی و طنز قوی گرفته تا حاضرجوابی و سرخوشی.
کمتر کسی توانسته است تا به حال از پس حاضرجوابی‌های جناب خان بربیاید. او با نکته‌سنجی‌هایش همیشه طرف مقابلش را در بن‌بست قرار می‌دهد اما اگر حمید فرخ‌نژاد میهمان برنامه «خندوانه» شود چطور؟
حمید فرخ‌نژاد بازیگر جنوبی سینمای ایران، یکی از چهره‌های محبوب است که در این سال‌ها خود را وقف فعالیت‌های فرهنگی در آبادان زادگاهش کرده است.
حالا اگر حمید فرخ‌نژاد با آن شوخ‌طبعی و حاضرجوابی‌اش در برابر جناب خان قرار بگیرد شاید یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های «خندوانه» رقم بخورد.
معلوم نیست چرا تا به حال فرخ‌نژاد به «خندوانه» نرفته است تا همنشین جناب‌خان و رامبد جوان شود ولی این اتفاقی است که لااقل می‌شود انتظارش کشید و امیدوار بود که بالاخره سر و کله فرخ‌نژاد هم در «خندوانه»‌ با حضور جناب خان پیدا شود.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.