نماینده مردم خرمشهر: تمام‌قد از کنزالمال دفاع می‌کنیم

 عصر جنوب – asrejonoob.ir: نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر با تاکید بر اینکه تمام قد از کنزالمال دفاع می‌کنیم، گفت: کنزالمال حق مردم خرمشهر است.

عبدالله سامری امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با ظرفیت شهرستان و توان اقتصادی آن اظهار کرد: خرمشهر به عنوان شهر فرصت‌ها است و در هیچ جای استان زمینه و ظرفیت انباشته در شهرستان خرمشهر وجود ندارد.

وی در ادامه به بازار کنزالمال اشاره و عنوان کرد: بازار کنزالمال برای شهرستان خرمشهر و مردم آن است و کسی حق ندارد که اعلام کند که ارزش افزوده کنزالمال برای آبادان باید باشد.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توسعه پیدا کردن بازار کنزالمال گفت: اگر برخی از افراد با هماهنگی در پشت پرده ورود داشتند و در آبادان توان موفقیت نداشتند، ربطی با بازار کنزالمال ندارد.

وی تصریح کرد: نمایندگان آبادان برای تعیین تکلیف برای بازار کنزالمال در تهران نشستی را برگزار کردند، در حالی که کنزالمال ربطی به آبادان ندارد و کسی نیز حق تصمیم‌گیری درباره آن را ندارد.

سامری با تاکید بر اینکه تعطیلی کنزالمال کذب محض است، عنوان کرد: بازار کنزالمال در خرمشهر آینده روشنی را دارد و از بازار کنزالمال که حق مردم خرمشهر است، تمام قد دفاع خواهیم کرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.