کشف نزدیک به ۴ میلیارد ریال نفت خام قاچاق در هویزه

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف نفت خام قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان هویزه خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان امشب از کشف نفت خام قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان هویزه خبر داد.
وی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی شهرستان هویزه با اشراف اطلاعاتی یک شرکت قاچاق نفت را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان افزود: مأموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی چهار تانکر حامل سوخت قاچاق را در شرکت مذکور شناسایی و در یک عملیات موفق آنها را توقیف کردند.
عباس زاده ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از کامیون‌های توقیفی مقدار ۱۲۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق را که در تانکرهای خودروهای مذکور بارگیری شده بود،کشف و ضبط کردند.
وی با اشاره به اینکه در این رابطه چهار متهم دستگیر شدند، بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت‌ های کشف شده را بالغ بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، عنوان کرد: تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.
مطالب پیشنهادی