ناپدید شدن یک شهروند حوالی دریچه سد کارون ۳

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: بخشدار سوسن گفت: ظهر امروز یک شهروند قصد عبور از رودخانه را داشت که با باز شدن دریچه های سد کارون۳ ناپدید شد.

محمد سعید الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایذه اظهار داشت: ظهر امروز حوالی ساعت۱۴ یکی از ساکنین ۲۸ساله بخش سوسن قصد عبور از رودخانه کارون را داشت که دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

بخشدار سوسن با بیان اینکه دقایقی پس از حادثه در محل حضور یافته، افزود: با حضور نیروهای امدادی، غواصان و مردم عملیات جستجو آغاز شده بود اما بعلت حجم بالای آبکار جستجو تا بستن دریچه های سد کارون۳ تعطیل شده است.

وی افزود: متاسفانه با باز شدن دریچه های سد کارون۳ سطح آب رودخانه کارون بالا آمده که موجب غرق شدن مردم عبوری از آن می شود.

الماسی با انتقاد از مدیریت سدکارون۳ و عدم پاسخگویی آنها، اظهار داشت: متاسفانه هیچ برنامه ای در باز و بسته شدن دریچه های سد وجود نداشته و همیشه بدون اطلاع قبلی، آژیر خطر و علائم هشدار دریچه ها باز شده که بعضاً جان مردم را می گیرد.

وی با اشاره به بی توجهی و بی اهمیتی سدکارون۳ به مردم بخش سوسن، عنوان کرد: درصورت عدم نصب علایم هشدار و آژیر هفتگی، روزانه و شاید ساعتی شاهد از بین رفتن جان همشهریانمان باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم بخش سوسن در ۵۰کیلومتری از شهرستان ایذه در همجواری رودخانه کارون قرار گرفته است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.