روستای “میر احمد” ایذه و خطر رانش

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:فرماندار ایذه در خصوص آخرین تصمیمات و برنامه‌ریزی‌ها برای ایمنی روستای در معرض خطر رانش “میر احمد” گفت: مقاوم‌سازی خانه‌های این روستا به تصویب شورای بحران استان خوزستان رسیده است.

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با رسانه ها با اشاره به افزایش خطر رانش زمین در روستای “میر احمد” ایذه به علت آبگیری سد کارون۳ و اخذ تصمیم تخلیه این روستا اعلام کرد: در حال حاضر در شورای بحران استان خوزستان مصوب شده که مقاوم‌سازی خانه‌های این روستا توسط بنیاد مسکن به صورت موقت و تا زمان تخلیه این روستا انجام شود.

وی به ترک‌های ایجاد شده در بسیاری از خانه‌های این روستا اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه مصوبات شورای بحران لازم‌الاجرا هستند و در اولویت قرار دارند، بنیاد مسکن باید نسبت به مقاوم‌سازی خانه‌های روستای “میر احمد” سریعتر اقدام کند.

فرماندار ایذه در مورد زمان تخلیه روستای میر احمد، عنوان کرد: بحث تخلیه روستای میراحمد، جانمایی محل جدید و اعتبارات آن باید در آغاز در شورای برنامه‌ریزی استان خوزستان به تصویب برسد و بر اساس آنچه که شنیده‌ام، مصوب شده در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی این بحث مطرح شود. /ایسنا

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.