بازدید بازرسان پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان از شهرستان هندیجان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به گزارش خبرنگار ما از شهرستان هندیجان بازرسان اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان از ستاد پروژه مهر شهرستان هندیجان بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید: زرگانی و سرکار خانم سپه وند به عنوان نمایندگان اداره کل حضور داشتند روند اجرای پروژه مهر در کارگروه های مربوطه و مدارس شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

درادامه: بازرسان اداره کل با اعلام رضایت از تلاش همکاران اداری و مدیران مدارس از تمامی فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان قدردانی گردید.

در جلسه پایانی که در سالن ولایت اداره برگزار گردید ، قاسم عباسی مدیر اداره با تشکر از حضور بازرسان اداره کل اظهارکرد : در شرایط کنونی و وضعیت موجود همکاران ما در آموزش و پرورش تمام توان خود را بکار می برند تا بتوانیم شاهد بازگشایی مطلوب مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی باشیم .

وی درپایان گفت : ادارخ آموزش وپرورش شهرستان هندیجان آماده است در هر یک از شرایط سه گانه ، روند آموزش دانش آموزان عزیز را شروع و به نحو مطلوب به پایان برسانیم و امیدواریم با از بین رفتن این ویروس خطرناک امنیت به جامعه بازگشته و دانش آموزان و اولیا گرامی با خیال راحت خود را به مدارس بفرستند .

خبرنگار/ناصرحکیمی

مطالب پیشنهادی