کلنگ زنی بهسازی و آسفالت محور قدیم جاده هندیجان به دیلم+تصاویر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، فرماندار هندیجان و مسئولان اجرایی کلنگ بهسازی، لکه‌گیری، روکش آسفالت باند قدیمی جاده هندیجان به دیلم و همچنین جانمایی دوربین‌های مداربسته به زمین زده شد.

به گزارش عصر جنوب از بندر هندیجان، با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان، فرماندار هندیجان، امام‌جمعه هندیجان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خبرنگاران کلنگ پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور قدیم جاده هندیجان به دیلم و همچنین جانمایی نصب دوربین‌های ثبت تخلفات و سرعت‌سنج به تعداد ۸ دستگاه به زمین زده شد.
در حال حاضر دوربین‌ها هنوز در محور نصب نشده‌اند و پیمانکار پروژه باید برای نصب دوربین‌ها جانمایی را انجام دهد و از نصب پایه‌ها و جانمایی دوربین‌ها در مکانی مناسب دوربین‌ها نیز نصب خواهند شد.
غلام عباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان در مراسم کلنگ زنی تعریض، لکه‌گیری و روکش آسفالت محور هندیجان به دیلم که با حضور استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی و محلی برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه به طول ۱۰٫۵ کیلومتر بااعتبار ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی کلنگ زنی شد. تلاش خواهیم کرد در دهه مبارک فجر شاهد بهره‌برداری از تعریض، لکه‌گیری و روکش آسفالت محور هندیجان به دیلم باشیم.
وی افزود: پروژه دیگر که امروز آغاز شد، نصب ۸ دستگاه دوربین ثبت تخلفات و سرعت‌سنج بااعتبار ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در محورهای مواصلاتی شهرستان هندیجان است که تا دو ماه آینده با حل مشکل برق‌رسانی به بهره‌برداری خواهند رسید.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان بیان کرد: افتتاح بازسازی شانه محور روستایی دهنو و جاده دیلم به طول ۱۵۰۰ متر پروژه اعتبار در حدود ۲۵۰ میلیون تومان است محورهای فوق در جریان سیل سال گذشته تخریب‌شده بودند.

 

مطالب پیشنهادی