آموزش‌وپرورش هندیجان از خبرنگاران تجلیل کرد/خبرنگاران وضعیت معیشتی سختی دارند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: با حضور رئیس اداره آموزش‌وپرورش هندیجان معاونان رئیس، کارشناسان اداره از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان هندیجان طی یک مراسمی تجلیل شد.

به گزارش عصرجنوب از بندر هندیجان، با حضور مسئولان اداره آموزش‌وپرورش هندیجان، بخصوص ریاست اداره به مناسبت روز خبرنگار از اصحاب رسانه و جراید هندیجان قدردانی شد. هرچند این مراسم به دلایل کاری، اداری با تأخیر برگزار شد اما نشانه توجه آموزش‌وپرورش به قشر زحمت‌کش و پرتلاش خبرنگاران است.

قاسم عبادسی رئیس اداره آموزش‌وپرورش هندیجان در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: به سبب مشغله‌های کاری و جلسات متعدد نتوانستیم جلسه تقدیر از خبرنگاران را به‌موقع برگزار کنیم اما همواره آموزش‌وپرورش نگاه مهم و مثبتی به رسانه‌ها دارد.
وی افزود: هر فعالیت که در جامعه صورت می‌گیرد رسانه‌ها آن را اطلاع‌رسانی می‌کنند از وظایف مهم خبرنگاران اطلاع‌رسانی به مردم در همه زمینه‌ها و موضوعات است خبرنگاران وضعیت معیشت وزندگی سختی دارند.
رئیس آموزش‌وپرورش هندیجان بیان کرد: خبرنگاران در شرایط سخت و با مشکلات فراوانی در حال خدمت و اطلاع‌رسانی به مردم هستند. رسانه نقش مهمی را در جامعه دارند هدف ما تقدیر و تشکر از زحمات شما که با آموزش‌وپرورش همکاری خوبی دارید.
انتهای پیام/

مطالب پیشنهادی