آیین تجلیل از خبرنگاران هندیجان برگزار شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: آیین تجلیل از خبرنگاران هندیجان برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: طی مراسمی در ۲۳ مرداد ۹۸ در فرمانداری هندیجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید راه خبر شهید محمود صارمی ، از یک سال فعالیت فعالان حوزه خبر و مطبوعات در هندیجان تجلیل به عمل آمد.
به گزارش پایگاه خبری عصر جنوب از بندر هندیجان،مسعود میرازپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان در جلسه تقدیر از خبرنگاران گفت: خبرنگاران بایستی همکاران برون سازمانی هر اداره ای در شهرستان محل فعالیت خود باشند تا با همدلی و همگرایی با مدیران،پیشرفت در همه عرصه ها را به مردم نشان دهند.
وی ادامه داد: تعهد و تقوای خبری از الزامات حرفه خبرنگاری است و هرکس فاقد این تعهد و تقوا باشد بی‌گمان به بیراهه رفته و در زمین بیگانه و به نفع دشمن فعالیت می‌کند.
میرزاپور افزود: آگاهی بخشی و مخابره اخبار امید بخش از ارکان مهم و الزامات کار خبری و مطبوعاتی و جامعه با تکیه بر امید و خردورزی مسیر نشاط و تعالی را طی خواهد کرد.
وی در پایان از همه فعالان عرصه خبری خواست تا از طریق سامانه جامع رسانه های کشور مراحل دریافت کارت خبرنگاری را پشت سر گذاشته تا با ساماندهی وضعیت فعالیت خود، از مزایای موجود بهره مند شوند.
گفتنی است از یک سال زحمات و خدمات بی مزد و منت خبرنگاران و فعالان مطبوعاتی در هندیجان، با لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/

مطالب پیشنهادی