آیا رئیس نمایندگی کار، تعاون هندیجان هفته‌ها استعفا داده است؟/مدیرکل پاسخ نمی‌دهد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: آیا رئیس نمایندگی کار، تعاون و رفاه اجتماعی هندیجان استعفا داده است؟
به گزارش عصر جنوب از بندر هندیجان، بعد از تغییر ناگهانی غلامحسین عباسپور از مدیران بومی هندیجان که ده سال رئیس این نمایندگی بود که براثر فشارهای زیادی که برخی مسئولان سابق به اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان وارد می‌کردند فردی غیر بومی رئیس اداره هندیجان شد.
سید عارف رحمانی بعد از گذشت مدت ها که در ظاهر استعفا داده و به محل کار خود در هندیجان مراجعه نکرده و علت استعفای وی هنوز نامشخص نشده است.
برخی حواشی در دوره مدیریت سید عارف رحمانی پیش ‌آمده بود که مهم‌ترین آن بحث بین خبرنگار خبرگزاری صداوسیما و سید عارف رحمانی منجر شد که از خبرنگار صداوسیما شکایت شود.
اکبر شعبانی از اصحاب رسانه هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار عصر جنوب در بندر هندیجان، اظهار داشت: بنده در دو بار مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عدم حضور رئیس اداره این موضوع را به اطلاع مسئولان رسانده و با توجه به اینکه وی گویا بدون هیچ عذری سرکار نبودن بجای پاسخگویی اقدام به جبهه‌گیری نموده و حتی روند پرونده حق‌وحقوق من با تأخیر و رأی هم به ضرر من صادر شد.
وی افزود: در نوبت دیگری که حضور پیدا کردم باز مدیر اداره نبود و در نهایت با تأخیر بیش از یک ساعت آمد و به ‌محض دریافت پیام من نه به ‌عنوان عضوی از اصحاب رسانه بلکه یک شهروند در غیاب من اقدام به فحاشی و تهدید می‌کند.
این خبرنگار بیان کرد: در خصوص فحاشی و تهدید مدارکی موجود است و به ‌موقع و صلاحدید مقام قضایی تحویل می‌دهم به سبب حضور نیافتن مدیر در اداره و آن ‌همه فحاشی از بنده در دادگستری هندیجان شکایت می‌کند.
وی گفت: اما به دلیل آرامش و توصیه بعضی دوستان و دلسوزان نظام سکوت کردم. ‌به من وعده داده ‌شده بود در یک فضایی آرام همراه با آرامش حق‌وحقوق بنده قانونی به من داده شود و من هم ماه‌ها انتظار کشیدم اما محقق نشد نه حق‌وحقوق گذشته ‌و نه حق بیکاری و دیگر موارد که حق قانونی من بوده و هست در صورتی ‌که در شکایت خود اعلام کرده بودم که اداره کار کلیه حق‌وحقوق من را در نظر بگیرد ولی متأسفانه در نظر گرفته نشد و به دلیل واقعیت گویی به حقم هم تاکنون نرسیده‌ام.
خبرنگار ما با سید عارف رحمانی رئیس نمایندگی کار، تعاون و رفاه اجتماعی هندیجان تماس گرفت که درباره جزییات استعفا و برخی دیگر موارد از وی سؤال کند که در پاسخی عجیب گفت من آن رحمانی که مد نظر شما است نیستم و تلفن را قطع کرد. خبرنگار ما مجدد تماس گرفت که وی دیگر پاسخ نداد. این در حالی است که در گذشته بارها با وی تماس گرفته شده و وی پاسخ داده است.
خبرنگار ما نیز تلاش کرد که با سید نور محمد پور مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان خوزستان تماس بگیرد که در چندین مرحله تماس و ارسال پیغام وی هنوز حاضر به پاسخگویی نشده است. این خبرگزاری آمادگی دارد پاسخ‌ها و مطالب وی را چنانچه در اختیار خبرگزاری بگذارد منتشر کند.

مطالب پیشنهادی