سرور جدید دانشگاه آزاد اسلامی پردیس هندیجان راه‌اندازی شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: در پی اختلال در سامانه و سرور دانشگاه آزاد اسلامی پردیس هندیجان و اعتراض دانشجویان، به این مورد با پیگیری هایی که صورت گرفت سرور جدید نصب و مشکل رفع شد.
به گزارش عصرجنوب از بندر هندیجان، بعد از اتمام امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی پردیس هندیجان در ترم دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ سیستم و سامانه‌های این دانشگاه مختل و به ‌صورت کامل بیش از یک ماه قطع شد و اساتید و دانشجویان را سردرگم کرد.
اساتید نمی‌توانستند نمرات دانشجویان را در سامانه ثبت کنند و دانشجویان نمی‌توانستند پرونده الکترونیکی خود را بررسی کنند همچنین دانشگاه هندیجان برخی از خدمات خود را به سبب قطع بودن سرور به‌اجبار تعطیل کرده بود.
با وجود راه ‌اندازی سرور جدید دانشگاه آزاد اسلامی پردیس هندیجان اما برخی مشکلات دیگری همانند امکانات سرمایشی، رشته‌های کارشناسی، خوابگاه و اتاق اساتید، هیئت ‌علمی، بسیج دانشجویی، امکانات رفاهی برای دانشجویان، وام دانشجویی، سلف ‌سرویس، برگ سفید، امکانات سخت ‌افزاری برای دانشگاه رفع نشده است.
امیدواریم به همت مسئولان عالی دانشگاه آزاد اسلامی کشور توجه ویژه‌ای به هندیجان شود و مشکلات این دانشگاه را اساسی رفع کنند. دانشگاه آزاد اسلامی هندیجان لازمه پیشرفت آن ارتقا به مرکز است و از این حالت پردیس خارج شود.
سیامک تکش رئیس دانشگاه آزاد پردیس هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار عصر جنوب در بندر هندیجان، اظهار داشت: ما از بهمن سال گذشته تاکنون پیگیر تعویض و رفع عیب سرور دانشگاه هندیجان بودیم سرور قدیمی شده بود و پاسخ نیازهای ما را نمی‌داد.
وی افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های که در این خصوص شد در مردادماه ۹۸ سرور جدید نصب شد در این حین همراهی تیم کارشناسی و فنی با دانشگاه هندیجان و حضور چند نوبت این تیم کارشناسی در هندیجان مؤثر بود. این تیم کارشناسی مجدد به هندیجان سفر خواهند کرد تا آخرین مرحله یعنی ویروس‌یابی سرور را نهایی خواهند کرد.
رئیس دانشگاه آزاد پردیس هندیجان بیان کرد: در خصوص اعطای مجوز رشته‌های جدید و اخذ مجوز کارشناسی برخی رشته‌های فعلی دانشگاه هندیجان همانند رشته نرم‌افزار کامپیوتر با مشکلات سختی روبرو هستیم و فقط به ما قول همکاری و پیگیری داده‌اند و شاید تا مهرماه سال جاری نتوانیم این موضوع را به سرانجام مطلوبی برسانیم.
وی گفت: باوجود مشکلات شدید مالی و کمبود اعتبارات ما توانستیم ۲۵ میلیون تومان هزینه کنیم تا سرور و سامانه‌های ما نوسازی و رفع عیب شود و در برخی موارد سرور جدید نصب کردیم.

مطالب پیشنهادی