طرح تفصیلی شهرستان هندیجان هنوز ابلاغ نشده است

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس اداره راه، مسکن و شهرسازی هندیجان گفت: پس از ابلاغ طرح جامع به شهرداری هندیجان اینک باید طرح تفصیلی آن نیز ابلاغ تا ما بتوانیم اقدامات خود را جز به جر شروع کنیم.

حجت ابوعلی در بندر هندیجان، اظهار داشت: پس از ابلاغ طرح جامع جهت خدمات ‌رسانی بهتر و سریع‌تر به شهروندان شهرستان نیاز به تسریع در تهیه و تکمیل طرح تفصیلی شهرستان است.

وی افزود: خوشبختانه پس از مدت ۵ سال که از مصوب شدن طرح جامع شهرستان هندیجان در شورای عالی شهرسازی کشور گذشته این طرح به شهرستان هندیجان ابلاغ و ما منتظر طرح تفصیلی آن ‌هم هستیم.

رئیس اداره راه، مسکن و شهرسازی هندیجان بیان کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۷ با پیگیری‌های جدی مسئولان شهرستان هندیجان طرح جامع به استان خوزستان ارسال و اخیراً از سوی استانداری خوزستان به شهرداری هندیجان جهت اجرا ابلاغ‌ شده است.

وی گفت: در جهت اجرا باید به‌ تفصیل و جز به ‌جز خیابان‌ها، کوچه‌ها، معابر توجه کنیم بنابراین طرح دیگری به نام طرح تفصیلی وجود دارد که باید از سوی مقامات استان خوزستان به ما ابلاغ تا در اجرا به مشکل برنخوریم.

ابوعلی عنوان کرد: به دلیل برخی از مشکلات از قبیل تعیین حدود اراضی و معابر شهری نیاز به اجرای هر چه سریع‌تر طرح تفصیلی از سوی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان هستیم که این امر مستلزم تأمین اعتبار برای نقشه‌ برداری میدانی است.

وی ادامه داد: پس از انجام مراحل مطالعات مقدماتی و برداشت نقاط شهری توسط پهباد(هواپیمای بدون سرنشین) امیدواریم در صورت تأمین اعتبار و انتخاب پیمانکار نسبت به مرحله برداشت میدانی و ثبت جزئیات نهایتاً ارائه طرح تفصیلی اقدام لازم انجام شود.

/تسنیم

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.