مردم هندیجان برای تکمیل تنها بیمارستان شهر پای کار آمدند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مردم خیر و نوع‌ دوست هندیجانی در جهت خود کفایی و تجهیز تنها بیمارستان دولتی شهر با همبستگی بین مسئولان قدم‌های مثبت و بزرگی برداشته‌اند.

با تلاش‌های مردم خیر هندیجان و پیگیری فرمانداری جلسات متعدد برگزار تا برخی تجهیزات بیمارستان شهدای هندیجان خریداری شود.
مردم خیر شهرستان هندیجان برای رفع کمبودها در این شهر اقدامات خوبی انجام داده‌اند و خبرگزاری تسنیم در این راستا برای نشر اقدامات آمادگی دارد. در هر زمان مشکلات غالب گشته این مردم عزیز ایران اسلامی وارد شده و همه مشکلات را کنار زده‌اند.
این بار هم بیمارستان دولتی هندیجان با مشکلات و کمبودهای عدیده‌ای مواجه است که در سایه کم‌ لطفی مسئولان اکنون بیشتر از زمان‌های دیگر نیاز به حمایت مردمی دارد که مردم هندیجان در این عرصه جلودار هستند.
مردم هندیجان در کارهای خیر پیش‌ قدم هستند
می‌توان با سرمایه‌های مادی و معنوی مردم تجهیزات بیمارستان هندیجان را خریداری کرد اما حضور پزشکان متخصص و کادر مجرب پزشکی دیگر در اختیارات مردم نیست، بلکه این موضوع باید توسط مسئولان مربوطه پیگیری شود.
بهنام خضعلی معاون فرماندار هندیجان در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بندر هندیجان، اظهار داشت: مردم خیر هندیجان در همه مقاطع کمک یار ما بوده و از همه آن‌ها قدردانی می کنیم.
وی افزود: هیچ دستگاه یا ارگانی نمی‌تواند نقش خیرین عزیز را نادیده بگیرد. مردم در همه مشکلات شهرستان به کمک مسئولان شتافته‌اند. باید این را یادآوری کرد تا اقدامات مردمی نباشد کمتر می توان مشکلات را رفع کرد.
هیچ دستگاهی نمی‌تواند نقش خیرین را نادیده بگیرد
معاون فرماندار هندیجان بیان کرد: در خریداری دستگاه سونوگرافی بیمارستان شهدا هندیجان عزم و اراده قوی خیرین شهرستان هندیجان بود که همت کردند و امروز این دستگاه خریداری و آماده خدمات‌‌دهی به همشهریان در بیمارستان است.
وی گفت: نقش خیرین در خرید و تکمیل بعضی دستگاه‌ها نباید فراموش شود که امروز بیمارستان در قسمت دستگاه دیالیز که توسط همین خیرین خریداری شده است.
خضعلی بیان کرد: هنوز این حرکت زیبا و ارزشی این انسان‌های بزرگ و دلسوز در کمک به تکمیل بخش‌های دیگر بیمارستان ادامه دارد و اگر امروز از سوی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها بخواهد پیامی در تجلیل این کار صورت بگیرد فقط نام خیرین شهرستان هندیجان است.
خبرگزاری‌ها می‌توانند در فعالیت خیرخواهانه نقش مهمی ایفا کنند
وی ادامه داد: از اینکه مسائل و امورات شهرستان توسط خبرنگاران مطرح می‌شود جای تقدیر و تشکر دارد. نقش رسانه‌ها در حمایت از اقدامات خیرخواهانه مهم است.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.