نبود فنس اطراف کانال‌های حمیدیه جان مردم را به خطر انداخته است

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرماندار شهرستان حمیدیه با تأکید عدم فنس کشی دور کانال‌های حمیدیه جان مردم را به خطر انداخته است، گفت: انتظار می‌رود بدون در نظر گرفتن محدوده پرخطر کانال و اولویت‌ها تمام کانال‌ها فنس کشی شود.

عاشور سواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با تکرار حوادث غرق‌شدگی در کانال‌های حمیدیه اظهار کرد: بارها موضوع نبود حفاظ مناسب در اطراف کانال‌های حمیدیه را به مسئولان آب و برق تذکر دادیم و حتی در شورای بحران استان مطرح شد اما تاکنون هیچ اقدامی عملی صورت نگرفته است.

وی به بیان اینکه کانال‌های حمیدیه امنیت ندارند و برای شنا قابل‌دسترسی هستند، گفت: مسئولان برای درج حفاظ در اطرف رودخانه بحث اعتبارات را بهانه می‌کنند.

فرماندار شهرستان حمیدیه عنوان کرد: تنها کاری که مسئولان آب و برق برای جلوگیری از خطرات و عدم دسترسی آسان به آب رودخانه انجام داده‌اند نصب گارد ریل در اطرف رودخانه است که همه می‌توانند از آن رد شوند و در کانال شنا کنند.

سواری پور بیان کرد: شرکت بهره‌برداری کرخه و شاوور با توجه به کمبود اعتبارات از ما درخواست کرد مناطق پرخطر کانال‌های آب را اولویت‌گذاری کنیم و بر اساس اولویت برای فنس کشی دور کانال اقدام کنند.

وی با تأکید عدم فنس کشی دور کانال جان مردم را به خطر انداخته است، گفت: انتظار می‌رود بدون در نظر گرفتن محدوده پرخطر کانال و اولویت‌ها تمام کانال‌ها فنس کشی شود.

سورای پور بابیان اینکه امسال تعداد ۵ نفر از شهروندان به دلیل غرق شدن در کانال جان خود را از دست دادند، عنوان کرد: استخر حمیدیه چندین سال است پی‌ریزی شده اما اداره ورزش و جوانان، اعتبار آن را به شهرستان نمی‌دهد.

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی اداره ورزش و جوانان استان گفت: باوجوداینکه برای استخر حمیدیه هزینه شده و فنداسیون آن نصب‌شده اما هیچ اراده‌ای برای تکمیل آن وجود ندارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.