۱۰ ماه چشم انتظاری برای نتایج آزمون استخدامی شرکت سیمان خوزستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: آزمون استخدامی شرکت سیمان خوزستان ۲۰ بهمن سال گذشته برگزارشد اما ۶۲۰ داوطلب آن همچنان چشم انتظار نتایج آن هستند.

زمستان سال گذشته خبر استخدام در شرکت سیمان خوزستان منتشر شد که تعداد قابل توجهی از جوانان رامهرمزی و هفتکلی در این آزمون ثبت‌نام و شرکت کردند.
تخصص‌های مورد نیاز این شرکت بیشتر رشته‌ها و گرایش‌های مربوط به برق، محیط‌زیست، ایمنی و بهداشت، شیمی، صنایع و حسابداری بود که در تاریخ ۲۰ بهمن سال گذشته در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.
قرار بود در مرحله اول ۷۵ نفر از میان ۶۲۰ نفر شرکت‌کننده در این آزمون که سه برابر ظرفیت هستند به مصاحبه دعوت شوند و درنهایت ۲۵ نفر از میان آن‌ها انتخاب شوند ولی تاکنون هیچ پاسخی به داوطلبان شرکت‌کننده داده نشده و جوانان این دو شهر همچنان در انتظار پاسخ هستند.
اقبال محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی شرکت سیمان رامهرمز در سال گذشته، اظهار کرد: چندین نوبت تذکر کتبی و شفاهی به ربیعی وزیر سابق کار داده شده بود که درخصوص اعلام نتایج این آزمون استخدامی اقدام کنند ولی پاسخی دریافت نشد و یکی از علل استیضاح ربیعی همین آزمون بود.
وی افزود: این‌که پس از یک سال هنوز خبری از اعلام نتایج نباشد درحقیقت یک نوع کلاهبرداری و حرکت غیراخلاقی است. درحال حاضر نیز شریعتمداری وزیر جدید کار قول پیگیری این موضوع را دادند.
نماینده مردم رامهرمز در مجلس با بیان اینکه شستا مسؤول پاسخگویی به این بدقولی است، عنوان کرد: تاکنون با وجود چندین مورد تذکر کتبی و شفاهی به شستا هیچ‌گونه پاسخی از طرف آن‌ها دریافت نشد. سال گذشته آزمونی با حضور حدوداً ۶۲۰ نفر برگزار شد و انتخاب ۱۰۰ نفر از میان این افراد چقدر پیچیدگی دارد که پس از گذشت یک سال همچنان بی‌نتیجه مانده است.
وی گفت: این بدقولی باعث نارضایتی نسل جوان و بی‌اعتمادی مردم به دولت و نظام می‌شود. جوانان رامهرمز و هفتکل به دنبال اشتغال هستند و شرکت سیمان یک حلقه وحدت میان این دو شهر است.
نکته جالب توجه اینکه در آگهی استخدامی این شرکت آورده شده بود که نتایج آزمون کتبی، محل و زمان برگزاری مصاحبه یک ماه بعد از برگزاری آزمون از طریق سایت شرکت سیمان خوزستان اعلام می‌شود.
کارخانه سیمان خوزستان در شرق استان خوزستان حوالی منطقه دشت دنا در ۲۲ کیلومتری جاده رامهرمز به هفتکل و ۱۱۲ کیلومتری مرکز استان است.
مطالب پیشنهادی