بازدید سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از بیمارستان۵۸۰مقاومت ارتش دزفول

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به گزارش عصرجنوب به نقل از روابط عمومی بیمارستان۵۸۰ مقاومت ارتش دزفول امروز یکشنبه ۹۹/۳/۲۵ مهندس امید بن عباس فرماندار با هیئت همراه از این بیمارستان بازدید به عمل آوردند که پس از بازدید نشست و دیداری با ریاست بیمارستان دکتر سیاوش قهاری داشتند.

در این نشست دکتر قهاری ریاست بیمارستان ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، از نقش و جایگاه این بیمارستان در هشت سال دفاع مقدس و نیز تداوم خدمات رسانی این مجموعه به یگان های نظامی تابعه (شهرستان های دزفول،اندیمشک،شوش،شوشتر،مسجدسلیمان و ایلام) گزارشی ارائه دادند و اظهار کرد باتوجه به پتانسیل بیمارستان و مکان آن در صورت کمک معاونت درمان در رفع نواقص این بیمارستان خدمات درمانی به مردم شهیدپرور دزفول را خواهد داشت و همچنین می تواند یاریگر بیمارستان بزرگ دزفول باشد.

وی خاطر نشان کرد: این بیمارستان در زمینه مبارزه با بیماری کرونا اقدامی داشته است که از جمله این اقدامات؛ مامورشدن پزشک متخصص بیماری های عفونی( دکتر عباس صباغ زاده )از اسفند ۹۸ به بیمارستان بزرگ دزفول،اعزام و مامور کردن چند تن از پرسنل این مجموعه به نقاهتگاه اردوگاه شیخ انصاری می توان اشاره نمود.

فرماندار دزفول نیز در این نشست ابراز کردند نیروهای مسلح همواره نقش موثری در بحران های کشور داشته اند و نیز در ادامه بیان فرمودند باتوجه به هماهنگی ها با استانداری خوزستان و قرارگاه عملیاتی منطقه جنوب غرب ارتش،مقرر گردیده است که از ظرفیت های این بیمارستان بیشتر استفاده شود و در بحث کمک رسانی خیرین به این بیمارستان به معاون سیاسی خود دستور پیگیری را داد.
ریاست بیمارستان در پایان ضمن قدردانی به دعوت خیرین ،جهت رفع نواقص تجهیزاتی این بیمارستان  جهت راه اندازی بخش های مختلف،که کمک حال مردم شهر باشد نیز تاکید کردند.

مطالب پیشنهادی