پیام دکتر عبدالناصر میرشکاک معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول به مناسبت روز پرستار

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: پرستاری آیین پرستش آدمی است که جانش خدایی است و تنش به گرمای این جان مقدس است، پرستاری نمازی همیشگی است و پرستشی بی پایان است

دکتر عبدالناصر میرشکاک طی پیامی بمناسبت روز پرستار تاکید کرد: اینجانب به عنوان کمترین و کوچکترین فرد از خانواده بزرگ سلامت این روز خجسته را گرامی میدارم و به همه کارکنان پرستاری شادباش میگویم.

 

به گزارش عصر جنوب، دکتر میرشکاک روز گذشته بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه دزفول نیز از تلاش های پرستاران تجلیل بعمل آورد.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول خاطر نشان کرد: با وجود افزایش ۱۰۰ درصدی مراجعات به اورژانس و افزایش ۵۰ درصدی بستری در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول، تعداد پرستاران این مراکز درمانی تا ۳۰ درصد افزایش داشته است‌.

دکتر میرشکاک تصریح کرد: عدم پرداخت به موقع بیمه ها باعث شده است که کارانه و اضافه کاری پرستاران محترم با تاخیر پرداخت شود که از این بابت از همکاران محترم پوزش می طلبم‌.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

متن کامل پیام دکتر میرشکاک به مناسبت روز پرستار به شرح زیر است:

سلام. درود خدا بر پیامبر مهربانی و پیام آور آرامش و دوستی و راستی و درستی و خاندان نیک اندیش، نکو گفتار و نیکو کردارش باد، که بهترینند در آفرینش و بینش و دانش.

سپاس خدای را که ما را به همراهی و همدلی و پیروی از این خاندان برگزید و جان هایمان را به گوهر دلدادگی و عشق به آنان آراسته است.

پاس میداریم و سپاس میگوییم آشنایی با بیکران آسمان مهربانی و کهکشان شکیبایی، پیام آور انسانی ترین فریاد عدالت جویان جان و دل به پروردگار سپردگان، الگوی به زیستن و به بهی زیستن، نمونه کمال و خرد ناب، اسوهء عاشقانه زیستن و عارفانه رفتن، خردمندی را زیور و عشق را فرّ و هرّ،دختر آب و آفتاب ، آیینه جمال و کمال حضرت حق، فاطمه ثانی حضرت زینب کبری را. وسپاس که این روز را با نام و یاد آن زینت زمین و آسمان، روز پرستار نامیده اند، تا بدانیم که پرستاری کاریست زینبی در روزگاری که حسینی باید بود و یادمان باشد پرستار پیام آور مهربانی و پاسداشت مقام انسان است، و پرستار کاهنده درد است با نگاه مهربانش و آرامش دهنده است با چشمانی که باران را عاشقانه میبارند و دستانی که نبض خورشید را در جان و تن بیماران به تپیدن وامیدارد.

پرستاری آیین پرستش آدمی است که جانش خدایی است و تنش به گرمای این جان مقدس است.پرستاری نمازی همیشگی است و پرستشی بی پایان است.

پرستاری دلدادگی است به انسان و پروردگار و آفریننده انسان،پرستاری پاسداری از جان و تن آدم است، و برقراری امنیت در دل انسانی که درد و رنج و بیماری ناتوان و بیقرارش کرده است،پرستاری آموختن و زیستن هماره با شکیبایی است تا جانها از درد رها شوند و تنها درست گردند.پرستاری …پرستاری است و همین یک کلمه دریای است از معنا و دانش و اندیشه….

اینجانب به عنوان کمترین و کوچکترین فرد از خانواده بزرگ سلامت این روز خجسته را گرامی میدارم و به همه کارکنان پرستاری شادباش میگویم.

شادی و تندرستی و خوبی و خوشی و نیکی و راستی و درستی و آرامش و آسایش را برای شما همکاران شایسته و همراهان بایسته آرزومندم.

امیدوارم کاستیها را بر ما ببخشایید، با آرزوی فردایی روشن و سرشار از امید و آسایش و آرامش برای شما و خدمتگذاری به شما خوبان برای این کمترین دلداده خاندان عشق ازلی و ابدی.

دست حق نگهدارتان.

یا علی دکتر میرشکاک

مطالب پیشنهادی