اقدامات درمانی در آرایشگاه‌های زنانه ممنوع است

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: هر گونه اقدامات درمانی در آرایشگاه‌های زنانه و سایر اماکن عمومی دزفول غیرمجاز و ممنوع است.

مهدیه توکلی اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از برخی سالن‌های آرایشگاه‌های زنانه فعال در سطح شهرستان دزفول، متأسفانه اقدامات درمانی اعم از لیزر درمانی، سوراخ کردن گوش، میکرونیدلینگ و سایر موارد در این سالن‌ها صورت می‌پذیرد.
وی افزود: اقدامات صورت گرفته در این سالن‌ها مداخله در امر درمان است و طبق آئین نامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تخلف محسوب می‌شود و افراد خاطی برای اعمال قانون به مراجع ذیصلاح معرفی می‌شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول تأکید کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود از مراجعه به مراکز غیر مرتبط با حوزه سلامت و انجام اقدامات درمانی توسط افراد ناآشنا و غیرحرفه‌ای خودداری کنند.
توکلی تصریح کرد: در بسیاری از موارد، عوارض ایجادشده توسط مراکز غیرقانونی بسیار شدید است به گونه‌ای که برای درمان مجدد باید هزینه‌های بالاتری پرداخت کنند و یا درمان مجدد به دلیل آسیب‌های وارده، امکان‌پذیر نیست.
مطالب پیشنهادی