کمبود نیروی انسانی در ادارات دزفول

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: به علت عدم توانایی مراکز آموزشی نسبت به پرداخت بدهی های خود، مدارس دزفول به ویژه در فصل گرم سال به طور مرتب با قطعی انشعابات برق خود مواجه هستند.

عباس پاپی‌زاده امروز جمعه، ۲۴ آذرماه در حاشیه کلنگ‌زنی دو باب مدرسه در گاومیش آباد و اسلام آباد دزفول در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز در شهرستان دزفول میزبان آقای بطحایی، وزیر آموزش و پرورش بودیم و چند پروژه آموزشی خیرساز در این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: خیرین شهرستان دزفول از ارائه خدمات خیرانه در حوزه آموزش و پرورش بسیار استقبال می‌کنند. امیدوارم آموزش و پرورش هم بتواند در جهت ایجاد انگیزه بیشتر در میان خیران شهرستان به تعهدات خود عمل کند و در بودجه سال آینده برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان دزفول، بودجه لازم را لحاظ کند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حال حاضر شهرستان دزفول درگیر معضل کمبود شدید نیروی انسانی است و آقای بطحایی قول دادند که کمک کنند تا این مشکل حل شود.

پاپی‌زاده بیان کرد: همچنین موضوع مطالبات فرهنگیان و عدم توانایی مدارس و مراکز آموزشی در پرداخت برخی بدهی‌ها نظیر بدهی برق، متاسفانه ما را در فصل گرم سال دچار مشکل کرده است و به طوری که مرتب با قطعی انشعابات برق مدارس مواجه هستیم. امیدواریم این مساله حل و در بودجه سال آینده لحاظ شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.