کارگران سد «آریو‌برزن» بهبهان خواستار دریافت حقوق معوقه ۶ ماهه خود شدند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: کارگران سد تنظیمی آریوبرزن بهبهان با توجه به عدم پرداخت ۶ ماه حقوق از سوی کارفرما صبح امروز دست به تجمع مقابل محل کار خود زدند.

کارگران سد تنظیمی آریوبرزن در پی عدم دریاقت ۶ ماه حقوق امروز اقدام به تجمع مسالمت‌آمیز مقابل کارگاه خود جهت اعلام مطالبات خود کردند.

کارگران با تجمع مقابل درب ورودی محل کارشان از مسئولان شهرستان خواستار پیگیری جدی و تلاش برای احقاق حقشان را خواستار شدند.

یکی از تجمع‌کنندگان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: ما ۶ ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌ایم و فشار اقتصادی کمر خانواده را خم کرده است.

وی افزود: تجمع ما صرفا برای پیگیری مطالباتمان است ‌و از مسئولان بالا دستی می‌خواهیم به وضعیت ما رسیدگی کنند تا از این بحران عبور کنیم زیرا پس از ۶ ماه حتی توان خرید یک قرص نان را هم نداریم.

حقوق ۳ ماه را تا پایان هفته واریز می‌کنیم

مجری پروژه سد تنظیمی آریوبرزن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم بیان کرد: حقوق پرسنل تا خردادماه سال‌ جاری پرداخت شده و از آن به بعد با توجه به مشکلات نقدینگی که گریبان‌گیر کشور است قادر به پرداخت نبودیم.

وی گفت: متاسفانه ۶ ماه حقوق کارگران عقب افتاده این در حالی است که سال گذشته حق این عزیزان به روز پرداخت شده است و با پیگیری‌های اخیرا صورت گرفته با مدیرعامل سازمان آب و برق مقرر شده تا پایان هفته حقوق تیر و مرداد واریز شود.

کریمی عنوان کرد: سعی داریم تا نیمه دی‌ماه یک حقوق دیگر را واریز کنیم و بعد از آن پیگیر موضوع هستیم تا در ۳ ماه باقیمانده سال حقوق کارگران را تا جایی که امکانات سازمان اجازه دهد تسویه حساب کنیم.

انتهای پیام

مطالب پیشنهادی