کشف ۲۰۰ میلیون چک پول جعلی در شهرستان باغملک

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۲۰۰ میلیون ریال چک پول جعلی در شهرستان باغملک خبر داد.

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان شهرستان باغملک مبنی بر خرید از مغازه وی با چک پول جعلی ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی افزود:ماموران پلیس با انجام تحقیقات اطلاعاتی و تخصصی ۲ جاعل چک پول ها را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
سردار عباس زاده ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۴۰۰ قطعه چک پول به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۱۰ مالباخته متهمان را شناسایی کردند، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به خرید از مغازه ها و مجتمع های تجاری با چک پول های جعلی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست: در هنگام دریافت چک پول و اسکناس به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کرده تا در دام سودجویان که اقدام به چاپ اسکناس تقلبی می‌کنند، گرفتار نشوند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.