آخرین خبرها از درگیری خونین باغملک

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سید رحمان موسوی در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار داشت: متاسفانه شامگاه گذشته دو طایفه در یکی از روستاهای باغملک با هم درگیر شدند، که سبب کشته و زخمی شدن تعدادی از آن‌ها شد.

وی افزود: آمار دقیقی از تعداد کشته‌ها و زخمی‌های این درگیری وجود ندارد و به محض دریافت اطلاعات، آمار را در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: اختلاف بین این دو طایفه از گذشته وجود داشته که متاسفانه شب گذشته به صورت درگیری شدید رخ داد.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی به محض دریافت خبر درگیری به محل نزاع ورود کرد و اوضاع را در کنترل خود درآورد.

موسوی اظهار داشت: متاسفانه هر از چندگاهی شاهد چنین اختلافات و درگیری‌هایی هستیم که برای حل این بحران باید از ظرفیت ریش‌سفیدان با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی استفاده کنیم.

وی افزود: نشست هم‌اندیشی با سران قبایل عرب خوشبختانه جواب مثبت داده به‌گونه‌ای که به محض عمل غیرقانونی مانند تیراندازی در عزا و یا عروسی ریش‌سفیدان عرب محل را به نشانه اعتراض ترک می‌کنند.

رحمان موسوی گفت: در حال حاضر بخشی از برگزاری نشست‌های هم اندیشی با اقوام لر باقی‌مانده که در هفته آینده به سمت آنها رفته و نشست‌های مختلف هم‌اندیشی را در شهرستان‌های هدف ایذه، باغملک رامهرمز و سایر شهرهای لرنشین متدین و ولایتمدار برگزار می‌کنیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.