هشت طرح درمانی با حضور وزیر بهداشت در بندر ماهشهر افتتاح شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: هشت طرح بهداشتی و درمانی عصر جمعه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بندر ماهشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش عصرجنوب به نقل از ایرنا رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر روز جمعه در آیین بهره برداری از این طرح های بهداشتی و درمانی ، افتتاح اورژانس بیمارستان حاجیه نرگس معرفی در مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا با ۴۰ میلیارد ریال هزینه ساخت و تجهیز از محل اعتبارات هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی و سه میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی شهرستان را از جمله این طرح ها برشمرد.
محمدامین زرگر افزود: احداث، تجهیز و راه اندازی کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان حاجیه نرگس معرفی در مساحتی به میزان یک هزار و ۷۰۰ مترمربع با سرمایه بیش از ۳۵ میلیارد ، بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت شهید رجایی با زیر بنای ۶۰۰ مترمربع با اعتبار پنج میلیارد ریال ، راه اندازی دستگاه تصویر برداری اتاق عمل بیمارستان معرفی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از دیگر پروژه های مورد بهره برداری با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش زشکی در بندر ماهشهر می باشد.
همچنین با حضور قاضی زاده هاشمی بخش جدید CCU و نیز طرح بهسازی و بازسازی بخش ICU بیمارستان حاجیه نرگس معرفی با سرمایه گذاری ۱۰میلیارد ریال ،طرح بهسازی و بازسازی کامل بخش اطفال در راستای ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستان حاجیه نرگس معرفی افتتاح شد.
افتتاح طرح بهسازی و بازسازی کلینیک زایمان طبیعی بیمارستان راه زینب (س) و بازدید از بیمارستان ۶۴ تخت خوابی در حال ساخت بندرامام خمینی (ره) ، مسایل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر عصر جمعه با حضور وزیر بهداشت در نشستی بررسی می شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.