سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر: بندر ماهشهر برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: برای آماده‌سازی شهرستان برای ایام نوروز باید تلاش مضاعفی صورت بگیرد.

محسن بیرانوند ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: حوادث مختلفی که در این سال‌ها بر کشور گذشته از جنگ تحمیلی گرفته تا تحریم‌ها نظام را به پختگی کامل رسانده است.

وی افزود: هر چند پس از گذشت این سال‌ها مشکلات همچنان وجود دارد و باید برون رفت از وضعیت موجود و حل مشکلات مردم تمام تلاش خود را به کار ببریم.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر عنوان کرد: قبل از شکل‌گیری انقلاب اسلامی نظریه‌پردازان ایران را جزیره ثبات می‌دانستند و وابستگی شدید رژیم طاغوت به غرب یکی از دلایلی بود که این نظریه شکل بگیرد.

بیرانوند گفت: شاه مخلوع از مردم بریده بود و گوش شنوایی برای شنیدن صدای مردم وجود نداشت و همین موضوع باعث شد مردم به رهبری امام راحل (ره) علیه این رژیم به پا خاسته و انقلاب اسلامی ایران را شکل دهند.

وی اظهار کرد: اعتراضات اخیر مردم توسط معاندان به انحراف کشیده شد و اتفاقاتی افتاد که در شأن نظام نبود. مسؤولان باید صدای مردم را بشنوند و در راستای حل مشکل و تکریم آنها تلاش بیشتری شود.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در ادامه افزود: برای آماده‌سازی شهرستان برای ایام نوروز باید تلاش مضاعفی صورت بگیرد. کمیته‌های مختلف ستاد نوروزی باید در راستای انجام وظایف خود برنامه‌ریزی مدون و دقیق داشته باشند و شهرداران و دیگر دستگاه‌ها باید در ارائه خدمات خود نسبت به سال‌های گذشته خلاقیت بیشتری به خرج دهند.

بیرانوند بیان کرد: شهرستان بندر ماهشهر تمام ظرفیت‌های تبدیل به یک منطقه توسعه یافته را دارد و باید کمک شود تا این شهرستان به این نقطه برسد. توسعه عادلانه امکانات باید در دستور کار و توجه ویژه همه دستگاه‌ها و ادارات قرار بگیرد. همچنین درصدد هستیم امکانات و اعتبارات شهرستان بندر ماهشهر را افزایش دهیم.

وی گفت: نباید در جلسات دچار روزمرگی و تکرار شویم و باید برای حل مشکلات برنامه‌ها و طرح‌های جدید ارائه کنیم.

برای شرکت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌کنم که تمام اقشار مردم همچون گذشته حضور پررنگ داشته باشند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت کنند.

 

/فارس

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.