مسئول ستاد گلمرادی: برخی شادی ها در شان شهرستان نیست/ هدف اصلی گلمرادی توسعه حوزه و اتحاد ماهشهر و بندرامام است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مسئول امور دانشجویان ستاد علی گلمرادی با تبریک انتخاب حماسی ایشان بعنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه در مجلس دهم، در گفتگو با عصرجنوب گفت: پیروزی دکتر گلمرادی نتیجه حمایت کل مردم حوزه انتخابیه بود.

وی افزود: نباید انتخاب علی گلمرادی را منحصر به یک شهر بدانیم.

علی نیک زاد گفت: متاسفانه پس از اعلام پیروزی گلمرادی مشاهده شد که عده ای از جوانان بندرامام با نوشتن عباراتی که حقیقتاً در شان این شهروندان و شهرستان فهیم بندرماهشهر نیست، به ابراز شادی پرداختند.
نیک زاد افزود: مردم شریف ما باید بدانند که علی گلمرادی از همان ایتدا با شعار “باهم” بودن برای زدودن کدورت ها بین شهرهای حوزه انتخابیه علی الخصوص دو شهر بندرماهشهر و بندرامام وارد عرصه شد و تمام تلاش خود را در این راستا بکار گرفت تا اتحادی مثال زدنی را بین جوانان و شهروندان این دیار پدید آورد.

این فعال دانشجویی در ادامه گفت: مردم ما مستحضر باشند که پیشرفت کل حوزه انتخابیه جزو اهداف اصلی علی گلمرادی بوده و بنده بعنوان یکی از اعضای ستاد مرکزی ایشان اطمینان می دهم که وی از این اعمال و شعارهای شکل گرفته به هیچ وجه خشنود نخواهد بود.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه مردم از علی گلمرادی خواستار “اصلاح” موضوعاتی هستند که در دوره های پیشین باعث ایجاد کدورت و شکاف بین مردم شده بود، اضافه کرد: بیداری جوانان و دانشجویان عامل اصلی رشد مجبوبیت دکتر گلمرادی بوده و مقبولیت ایشان در ماهشهر و بندرامام تقریبا برابری می کند و آرای کسب شده توسط وی نشانگر صحت این ادعاست، لذا برادرانه از تمام مردم غیور حوزه انتخابیه تمنا می کنم در راستای ایجاد اتحاد و همدلی گام بردارند و اجازه ندهند هیجانات کاذب و شعارهای احساسی باعث بروز نفاق و تفرقه بین مردم شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.