فرماندار دشت آزادگان خبرداد: تمام تلاش خود را برای رفع مشکل تردد زوار در کشور عراق به کار گرفته‌ایم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرماندار دشت آزادگان خبرداد: تمام تلاش خود را برای رفع مشکل تردد زوار در کشور عراق به کار گرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار عصرجنوب از دشت آزادگان :حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان، در جریان ملاقات های مکرر با مسئولین پایانه مرزی شیب عراق در خصوص حل مشکل تردد زوار اربعین حسینی (ع) و علی الخصوص تردد از پایانه شیب تا شهر العماره با اشاره به لغو روادید و افزایش چند برابری زائرین اربعین، اظهارکرد: تمام تلاش خود را برای رفع مشکل تردد زوار در کشور عراق به کار گرفته‌ایم و چندین بار در جلسات متعدد با طرف عراقی این موارد را مطرح و آمادگی خود را برای ارسال اتوبوس به کشور عراق اعلام کرده ایم اما اعزام اتوبوس ها را موکول به موافقت کلیه مسئولین دانسته و در حال رایزنی هستند و متاسفانه تا کنون این امر به درازا کشید و انتظار همکاری را داریم .

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه این مشکل از طریق استانداری و وزارت خارجه نیز در حال پیگیری است گفت :در پایانه مرزی چذابه ما مشکلی نداریم و خدمات رسانی به صورت مطلوب صورت می پذیرد به گونه ای که نیروهای خدماتی و امدادی ؛ پزشکی به پایانه مرزی شیب نیز اعزام شده اند و اظهار امیدواری کرد با تلاش های صورت گرفته این مشکل در روزهای آینده مرتفع گردد. خبرنگار/ناصرحکیمی

مطالب پیشنهادی