رئیس دفتر رئیس جمهور: مسولین استانی و کشوری همه تلاش خود را برای راحتی زائران اربعین بکار گرفته اند/ تمهیدات مناسبی در چهار مرز کشور برای تردد زوار فراهم شده است

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس دفتر رئیس جمهور: مسولین استانی و کشوری همه تلاش خود را برای راحتی زائران اربعین بکار گرفته اند/ تمهیدات مناسبی در چهار مرز کشور برای تردد زوار فراهم شده است.


رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: همه مسولین استانی و کشوری همه تلاش خود را بکار گرفته اند تا زائران اربعین اباعبدالله الحسین(ع) با راحتی بیشتری به این سفر معنوی بپردازند.
به گزارش خبرنگار عصرجنوب در دشت آزادگان : محمود واعظی در جریان بازدید از پایانه مرزی چذابه در مصاحبه با خبرنگاران اظهارداشت: با اهتمام دکتر روحانی درخصوص لغو روادید با عراق و همچنین با رایگان شدن ویزا، تسهیلات خوبی فراهم شده تا مردم عزیز از این فرصت حداکثر استفاده و بهره را برای برپایی مراسم اربعین به عمل بیاورند.
رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز تمهیدات مناسبی در چهار مرز کشور برای تردد زوار فراهم شده است و متاسفانه در طرف عراق مشکلاتی بویژه در زمینه حمل و نقل زائران وجود دارد که در صورت اعلام نیاز طرف عراقی، آمادگی داریم کمک و همکاری کنیم.
دکتر واعظی تصریح کرد:راهپیمائی بزرگ اربعین بعنوان یک مراسم با شکوه اعتقادی، دینی و سیاسی نه تنها در ایران و عراق بلکه در سطح جهانی تاثیر گذار است لذا این اجتماع عظیم، بسیار ارزشمند است و تاثیرات معنوی فراوانی دارد. خبرنگار/ناصرحکیمی

مطالب پیشنهادی