قطعی آب اندیمشک/ عذرخواهی آبفا از مردم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس اداره آبفا شهری اندیمشک گفت: بی‌احتیاطی بیل مکانیکی یکی از ارگان‌ها در منطقه زیباشهر موجب شکستگی لوله انتقال آب و قطع شدن آب در چند منطقه اندیمشک شد.

علیرضا بنیادی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: بی‌احتیاطی بیل مکانیکی یکی از ارگان‌ها در منطقه زیباشهر موجب شکستگی لوله انتقال آب و قطع شدن آب در چند منطقه اندیمشک شد.

وی افزود: این حادثه به علت نبود هماهنگی و نبود مأمور اداره آبفا در محل صورت گرفت اگرچه مقصر مشکل پیش‌آمده یکی از ارگان‌ها بودد اما از مردم شریف اندیمشک به علت مشکل پیش‌آمده عذرخواهی می‌کنم.

بنیادی گفت: با گزارش شکستگی لوله در روز شنبه در منطقه زیباشهر مأموران اداره آبفا در محل حاضرشده و پس از بررسی‌های اولیه اقدامات لازم برای جلوگیری از قطع شدن آب سایر مناطق اندیمشک را انجام دادیم.

رئیس اداره آبفا شهری اندیمشک عنوان کرد: پس از انجام اقدامات اولیه در روز حادثه، در روز دوشنبه با اعلام قبلی به همشهریان آب چند منطقه ازجمله کوی رسالت، فرهنگیان و کوی بهارستان و کوی شهدا را برای تعویض لوله موردنظر قطع کردیم.

وی بیان کرد: با تلاش مأموران اداره آبفا روز گذشته مشکل لوله آب رفع و آب تمامی مناطق مذکور وصل شد.

بنیادی گفت: از تمامی ارگان‌ها و نهادها تقاضا داریم برای انجام عملیات‌ها در محدوده لوله‌های آب و گاز هماهنگی لازم را با این اداره انجام داده تا از حوادث مشابه جلوگیری شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.