دوهزار قلیان در اندیمشک جمع آوری شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:رئیس شبکه بهداشت اندیمشک با بیان اینکه طرح جمع‌آوری قلیان در اندیمشک با جدیت در حال پیگیری است گفت: بیش از ۲ هزار قلیلان در اندیمشک معدوم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس خوزستان از اندیمشک، توفیق عنافچه پیش از ظهر امروز  در مراسم معدوم‌سازی ۲ هزار قلیان جمع‌آوری‌شده در شهر اندیمشک اظهار کرد: با توجه به تصمیم شورای سلامت و دستور استانداری در جهت جمع‌آوری قلیان در سطح شهرهای استان در اندیمشک نیز با توجه به مصوبه شورای سلامت طرح جمع‌آوری و مقابله با دخانیات در دستور کار قرار گرفته و بیش از ۲ هزار قلیان در اندیمشک جمع‌آوری‌شده است.

وی با اشاره به تشکیل تیم‌هایی از اماکن، شبکه بهداشت و همکاری شهرداری در جهت جمع‌آوری قلیان در اندیمشک افزود: با توجه به خطراتی که مصرف قلیان برای سلامتی جوانان به دنبال دارد طرح برخورد و جمع‌آوری قلیان با همکاری شهرداری و اماکن نیروی انتظامی در شهر اندیمشک عملیاتی شد.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک با بیان اینکه طرح جمع‌آوری قیلان در اندیمشک با جدیت در حال پیگیری است گفت: بیش از ۲ هزار قلیلان در اندیمشک در جهت مقابله با خطرات استعمال قلیان معدوم می‌شود و در زمینه ریشه‌کن کردن این مسئله مصرف قلیان و سایر مواد مخدر باید کار فرهنگی نیز به‌موازات شکل‌گرفته و انجام شود.

وی با تاکید بر نقش رسانه در کاهش مصرف دخانیات و تبلیغات برای کاهش مصرف %

مطالب پیشنهادی