مرگ کودک اندیمشکی بر اثر تزریق آمپول!؟ + پاسخ شبکه بهداشت

عصر جنوب – asrejonoob.ir: روز گذشته در فضای مجازی خبر مرگ یک کودک دو ساله اندیمشکی در اثر تزریق آمپول اشتباه  عنوان شده و آن را مشکوک اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اندیمشک٬ دکتر سیما جمشیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ، فوت این کودک دوساله را در اثر تزریق آمپول اشتباهی در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان تکذیب کرد و گفت: این کودک هیچ گونه تزریق عضلانی از جمله پنی سیلین در بیمارستان نداشته است.
وی در این خصوص بیان داشت: پسر بچه ۲۷ ماهه ای به علت تب، ضایعات دهان و اطراف لب به مطب یکی از پزشکان مراجعه کرده که  تحت درمان سرپایی با داروهای تزریقی  و خوراکی  قرار می گیرد.
جمشیدی بیان داشت: روز بعد بیمار به دلیل عدم پاسخ درمانی مناسب، تب، ضعف، بی حالی و عدم بهبود ضایعات عنوان شده در بیمارستان امام علی (ع) تحت بستری قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: در آزمایش های انجام شده اولیه در زمان بستری، گلبولهای بیمار به علت ضعف ایمنی کاهش چشمگیر داشت .  مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک افزود:  متاسفانه در روز سوم بستری علائم  بیمار افزایش و دچار کاهش سطح هوشیاری می شود که علیرغم درمان های انجام شده، بیمار فوت می کند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.