اندیمشک آماده بارش سیل آسا

عصر جنوب: فرماندار اندیمشک گفت: سدهای اندیمشک برای کنترل و مهار آب پس از باران‌های اخیر آماده سازی شده‌اند.
پیمان جهانگیری ظهر امروز و در نشست  ستاد مدیریت بحران این شهرستان در محل فرمانداری اندیمشک، اظهار داشت: هم زمان با ظهر روز پنج شنبه شدت بارندگی در منطقه شمال استان خوزستان، افزایش یافته است.

وی افزود: به همین جهت، تمهیدات لازم برای کنترل و حجم آب پس از باران مهیا و فراهم شده است و اندیمشک برای پذیرایی از باران با تمام خدمات و تجهیزات مورد نیاز آماده سازی شده است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: به همین جهت و با همکاری بخش‌های مختلف شهری، تمامی بخش‌های اداری و مرتبط با خدمات این حوزه به صورت کشیک شبانه روزی به فعالیت می‌پردازند و با شبکه بهداشت و درمان اندیمشک برای تأمین نیازهای شهروندان، هماهنگی لازم به عمل آمده است.

وی گفت: هم چنین با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده در بخش آب و برق مشکلی وجود ندارد و خدمات مورد نیاز به شهروندان قبل و پس از باران تأمین و در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

جهانگیری با بیان این که باید برای خروج عشایر و تجهیزات کنار بسترهای آبی باید با سرعت عمل و دقت بهتری وارد عمل شد، بیان کرد: جای نگرانی نیست و در صورت توجه شهروندان به رعایت احتیاط باران اخیر به خوبی مدیریت و کنترل می‌شود.

وی با بیان این که تمام تجهیزات شهری اندیمشک برای تأمین نیازهای شهروندان پس از بارندگی‌های اخیر بسیج شده‌اند گفت: متاسفانه تا کنون اقدام جدی و خوبی برای پذیرش حجم آب وارد شده به کانال علی کمال اندیمشک صورت نپذیرفته است.

فرماندار اندیمشک با اشاره به این که تاکنون بیش از ۱۵۰ کامیون خاک از کانال علی کمال اندیمشک خارج شده است، اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی تا ابتدای هفته آینده شرایط نا پایدار جوی بر منطقه حاکم است.

جهانگیری با بیان این که  سدهای اندیمشک برای کنترل و مهار آب پس از باران‌های اخیر آماده سازی شده‌اند، خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیریت سدهای دز و کرخه در اندیمشک این سدها  برای پذیرش و مهار حجم آب پس از باران‌های اخیر با تمام خدمات و تجهیزات مورد نیاز آماده سازی شده‌اند.

نورالله مرتضوی راد شهردار حسنیه اندیمشک نیز در این نشست با بیان این که برخی از زیر گذرهای آزاد راه اندیمشک به خرم آباد هنوز تجهیز و بهسازی نشده‌اند، گفت: شهروندان بیش از تردد از محورهای مواصلاتی نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه لازم را داشته باشند.

علی پهلوان رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک نیز در این نشست، عنوان کرد: با توجه به نیازهای شهری اندیمشک، تشکیل اتاق مدیریت بحران در این شهرستان لازم و ضروری است و باید نسبت به راه اندازی آن دقت و توجه کافی داشت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.