تذکر حسینی به رئیس جمهور، وزیر نفت و وزیر صنعت

عصر جنوب: سید شریف حسینی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در صحن و جلسه علنی تذکراتی خطاب به رئیس جمهور، وزیر نفت و وزیر صنعت ایراد کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس در تذکری خطاب به دکتر روحانی ریاست جمهوری در خصوص علت عدم اعطای مجوز استخدامی کامل به تعداد ۲۶۷۶ نفر پذیرفته شده در آزمون استخدامی وزارت نفت گفت: از آنجایی که مصاحبه های مربوط به تکمیل پرونده های پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت در زمان ریاست جمهوری شما صورت گرفته است، متاسفانه شاهد هستیم که مجوز استخدام تنها پنجاه درصد از نیروهایی که پذیرفته شده اند صادر گردیده است و لزوم صدور دستور بکارگیری باقی افراد مذکور ضروری است.

مخاطب تذکر دوم سید شریف حسینی، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت بود که به دلیل افزایش حد نصاب روانشناسی در آزمون استخدامی نفت برخلاف شرایط اولیه آزمون از سوی نماینده اهواز در صحن علنی مجلس مورد سوال قرار می گرفت.

حسینی خطاب به وزیر نفت دولت اظهار داشت: از آنجایی که در آزمون و شرایط آن موضوع حد نصاب روانشناسی چهل درصد منظور شده بود متاسفانه شاهد افزایش ان به ۶۵ درصد هستیم که این کار حق تعداد زیادی از پذیرفته شدگان اولیه را ضایع نموده است لذا اصلاح سریع آن ضروری است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تذکر بعدی خود را به نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت اختصاص داد. به گفته حسینی این تذکر بابت اظهارات غیر مسولانه و غیر مرتبط با وظایف وزیر در برنامه تلویزیونی پایش که موجب ایجاد نگرانی جدی برای مردم استان خوزستان شده است.

عضو هیات رئیسه مجلس علت ایراد این تذکر در صحن مجلس را اعتراضات گسترده مردم استان خوزستان در واکنش به اظهارات وزیر محترم صنعت و معدن و تجارت دانست و توضیح داد: پس از اقدام درست و منطقی استاندار خوزستان مبنی بر تردد وسایل نقلیه منطقه آزاد اروند در سراسر استان، وزیر صنعت مصاحبه ای مبنی بر لغو یک طرفه تردد خودروهای مناطق آزاد داشته است که موجی از نگرانی در بین مردم خوزستان ایجاد کرده است.

سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز به نمایندگی از نمایندگان استان بابت اظهارات غیرمسئولانه و حساسیت برانگیز وزیر صنعت آن هم از تریبون رسانه ملی تذکر جدی خود را خطاب به ایشان ارائه داد و در پایان افزود: لزوم اصلاح سریع این مصاحبه خواست جمیع نمایندگان استان از وزیر است

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.